28 Ekim 2013

Amazing Shine Nail Art Pen / Oje kalemi

Merhabalar. Uzun süredir aranızda olamadım malesef. Çanakkale'de okuyor olmam sebebiyle bir kaç gündür Çanakkale merkez dışında bir ilçede arkadaşımda kalarak bir kaç ilçeyi daha gezdim. Mezun olunca bana demesinler sonra sen o kadar Çanakkale'de okudun bilmem şuraya gitmedin mi aaa diye :) 
Şaka bir yana Biga'da bir avm varmış ona gidip Çanakkale'nin tek Gratis'ini de gezdim :)) Bu yüzden bir süre ara verdim bloga ve sizi aksattım kusurlarımı iletir affınızı dilerim.

Gelelim bugün ki konumuza. Ben artık bunu ojenin en temiz hali olarak adlandırıyorum çünkü bulaşma yok damlama yok az geldi çok geldi derdi yok :) Adı üstünde kalem. 
Yorumlar ve tırnağımdaki görsel için yazının devamına buyurun.




Canlarrr ben bunu Gratis'ten tabi kiiii ''bayram indiriminden'' aldım. Güzel haber; başka renkleride mevcut.



Ucu bu şekilde. Uygulaması o kadar rahat ki bunu bu yazıdan da anlayabilirsiniz. Sürüş esnasında cam şişeli ojelerde olan fırçanın ucundaki ojenin bitmesi gibi bir durum yok. Hızlıca arada çalkalayarak seri bir sürüm elde edebilirsiniz. 
 Kutusunun arkasında da içinden ojeyi nasıl çıkaracağınıza dair bir yazı var. Çünkü baya meşakkatli yani öyle kolay kolay akar gider cinsinden değil. Fotoğrafladığım kutu aldığım diğer beyaz kaleme ait. Yazılar aynı başlıkları farklı sadece.

Böylece içindekileri de görebilirsiniz.


Ojenin sağlıklı kıvamında kalması için içinde bir de bilye var salladığınızda tık tık ötüyor kurumayı engelliyor.



Tırnağımda ilk kez bu şekilde kullandım. Pembenin etrafındaki kırmızı ojeyi bu kalemle yaptım. Ama çizerek değil noktalar koyarak kullandım ve böyle leopar deseni yaptım. Aynı zamanda burada ojenin kırmızısının ne kadar canlı olduğunu görmenizi istiyorum :)

Fiyatı indirimsiz 10 tl ama bayram indiriminde %40 indirimli aldım.
Umarım beğendiniz.
Yeni yazılarda en kısa zamanda görüşmek üzere :)

9 yorum:

  1. Çok kullanışlı ve güzel görünüyor. en kısa zamanda denemek istiyorum kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim beğenmene :) en kısa zamanda denemelisin :)

      Sil
  2. Cok guzel olmus behiye ablacim bende alcamm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim hemen al ya da indirimi bekle :) adını yaz çiçekler çiz bir sürü fikir var değilmi :)

      Sil
  3. Çok şekeeeer güzel olmuş leoplarsa ben severim daima :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :)

      Sil
    2. Çok güzel olmuş Aylincim.En yakın zamanda bende alıcamm :)

      Sil
  4. aaa çok hoşuma gitti nasıl gözümden kaçmış bu anlamış değilimm ama birdahaki ilk gratis ziyaretimde hemen edineceğim birkaç renginden :)
    Çok tatlı olmuş tırnakların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) sevindim bak şimdi birşeyi fark ettirdiğime :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...