2 Ocak 2014

Real Techniques Starter Set / Kozmela Alışverişi Tanıtım ve Yorum

Merhabalar bugün sizlere hayallerini kurduğum, varlığını düşündükçe heyecanlandığım canım fırçalarımı tanıtacağım :)
Bunu yapmadan önce hepinizden sağda bulunan anketime katılmasını rica ediyorummm :))

Gelelim fırçalara. Kendileri göz makyajı için üretilmiş ama doğrusu bir sürü amaca hizmet ediyorlar. Ve fiyatına kat kat değerler. Haydii gelin biraz tanıyalım.



Geçen bir kaç gün kozmela.com da büyük yılbaşı indirimleri vardı, bir çoğumuz bilir. İndirimler listesinde Real Techniques fırçaları ve %35 yazısını görünce çıldırdım. O gece saat 12yi geçer geçmez kampanya başlar başlamaz alacağım dedim ! Ve aynı gece ateşler içinde evimde tek başıma kalırken, kendimi uyumaya verdim, durmadan ara ara uyandım saat 12yi geçtimi diye heyecanlandım :) Ve saat 12ye çeyrek kala uyandığımda hem ateşim inmişti hem de heyecan artmıştı. Tam saatinde sayfayı güncelledim ve bu seti sepetime attım !
Gün cuma gününe döndüğü için o gün akşam 5 gibi kargoladılar İstanbul adresime kargolamama rağmen malesef araya haftasonu girdi ve pazartesi bu harikalar elimde oldu. 






Yanında 3 tester seçebilirsiniz demişlerdi. Bazıları daha çok seçiyormuş galiba ama ben abartmadım :) Yine de 2. kozmela siparişim olmasına rağmen istediğim testerlar gelmedi :) O kadarı olsun napalım dedim.Ve böylece elimde 3 tane Nuxe testerı oldu. Denemek için sabırsızlanıyorum !!





Fırçaların en sevdiğim yanlarından biri sentetik olmaları, hayvan kılını yüzüme hatta gözüme sürttüğümü pek hayal edemiyorum zira.









Böyle çok şık bir çantası var. Şimdiye dek uygulamayı değil saklamayı da düşünen tek fırça markası görüyorum :) İsterseniz yukarıdaki o yuvarlak şeyle ipi sıkıştırıp katlanmış stand haline getirebilirsiniz bu seti.







İlk tanıyacağımız fırça Deluxe Crease Brush. Aslında crease yani göz kapağı çukurundaki renkleri dağıtmak için yapılmış ama bunu pek o amaçta görmedim çünkü adeta küçük bir fondöten fırçası gibi kendisi, çok kıllı ve sıkı bir yapısı var. 



Bende göz altı kapatıcımda ve yüzümün diğer bölgelerinde fondöteni yoğun uygulamak istediğim küçük bölgelere kullanıyorum. Mükemmel ötesi bir fırça bana göre, çizgi falan asla bırakmıyor elbette. Kesinlikle yumuşacık, her sürüş şekliyle yüzde bir batma yapmıyor.


İkinci fırçamız Base Shadow Brush. Bu fırça neredeyse bütün göz makyajımı oluşturuyor. Çünkü ben bunu hem far sürmek hem de dağıtmak için kullanıyorum. Dağıtmak için de sürmek içinde şimdiye dek en iyi kullandığım.





İlk fırça kadar sıkı değil yani bununla far dağıtmak daha kolay. Bir de şimdiye dek neden almamışım diye yakınmamda ki sebep şudur; bununla en sert farı bile bir darbeyle alıyorum ve tüm pigmentiyle uyguluyorum. Şimdiye dek fırçaya far gelmiyor diyerek farlarımı hor kullanmışım yani.



Üçüncü fırça, Accent Brush. Serçe tırnağımdan küçük bir ucu var ama marifetleri kendinden büyük. Ben alt göz kapağımda kirpik diplerime far sürmede, kaş altıma aydınlatıcı sürmede bazende göz pınarlarıma aydınlatıcı sürmede kullanıyorum.





Dördüncü fırça ise Pixel Point Liner brush. Altta gördüğünüz gibi ince uzun bir ucu var. Aslında amacı eyeliner uygulamak ama henüz buna yeltenmedim. Elimde bir jel eyeliner yok malesef, kullandıklarımın çoğuda keçe uçlu.




Ben bunu alt kirpik dibimi iki renkli yapacaksam yani göz pınarlarıma yakın açık renk geri kalanı koyu renk yapacaksam diğer fırça koyu renge bulanınca bunu açık renk kısmında kullanıyorum, yani henüz fazla yararını göremedim. Ama görebildiğim kadarında çok başarılı :)




Ve beşinci son fırçam, Brow brush. Yani kaş fırçası. 
Bir süredir NYC kaş kalemimi kullandığımdan bunu kullanamadım. Ama okuduklarıma göre en doğal uygulayan kaş fırçası imiş. Belki o amaçla uygulamasam da, büyük ihtimal göz kalemi kullandığımda onu dağıtmak için kullanırım.





Son olarak etiketini göstermek istedim. Bunun sebebide çok kaliteli bir fikir olarak görmem :) İsteseler thshirt içinde olan basit etiketler gibi de yapabilirlerdi. Ama silikondan yapmışlar.



Eğer bilmek isterseniz kozmela sitesine yakın zamanda RT marka diğer fırçalarda gelecekmiş.
Yine sabredip böyle bir indirim zamanını beklerseniz tadından yenmez.
Ben bu seti 51 tl gibi bir şeye aldım. 51 + bilmem kaç kuruş + kargo ücreti ile 56 küsüre geldi. 
Şuan indirim bittiğinden sitede %10 indirimli 71 tl. Bazı instagram hesaplarında 90 liraya hatta feelinique sitesinde dahi bunun kat kat üstüne denk gelen bir fiyata satılıyor. Bunu düşünürseniz, indirimde uzak bir tarihte diye hesap edersek 71 tl bile kaçırılmaz fırsat... 

Teşekkürler Kozmela ! Yurt dışı markasını ayağımıza getirdi yani :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...