30 Temmuz 2013

Minik Sephora alışverişi

Merhaba güzel bayanlar :)
2 mii 3 müü kaç hafta oldu unuttum :) Ama bir ara Sephora'ya girdiğimde harika bir indirim gördüm. Ben özellikle, yaptıkları o büyük indirim standını ve üzerinde yazan fiyatları görünce çıldırıyorum :)) Ahh ah :)
Neyse bu aralar Sephora aşkımda bir kabarma bir küt küt kalp hızlanması var ama hadi hayırlısı. Bir ara gidip yine dolaşmak eksikliklerimi tamamlamak istiyorum. O gün gelene kadar şu geçen aldıklarımı huzurunuza sermek lazım.
Taa daaa...



Bu Sephora'nın kendi pudralarına hayranııııımm. Normal fiyatı 40 lira gibi bişeydi zannedersem. Ben aldığımda sadece 20 tl idi :) Burada tekini çekmişim ama bir tane daha almıştım, ablama verdim onuda ama o benim kadar kullanmıyor bu yüzden her an onun makyaj çantasına dalabilirim :)) Kalıcığı benim tenime ve kullanma şeklime göre çok iyi, yani ben yüzümü fazla ellemem,silmem...vs. Böylece 7-8 saat beni götürüyor, sonrası biraz tazeliyorum. Yüzümde duruşu aynen bu kadar duru ve pürüzsüz.



Biraz fotoğraf hilesi var elbette, ama pudranın duruşu gerçektede böyle, dekoltemdeki pürüzlerle yüzümü karşılaştırabilirsiniz bunun için.
Bir ipucu olarak şunu demeliyim; 
- Pudralarınızı fondöteninizi sabitlemek amaçlı üstüne pompa olarak kullanırsanız hem parlama yapmaz hem uzun süre kalır hemde tam bir pürüzsüzlük elde etmiş olursunuz.

Ojemize gelelim, kırmızı simli ojelere bir iticiliğim vardı. Standı biraz karıştırırken bunu buldum, elimde dursun bir bakarım en son dedim, sonra açıp fırçasına bakınca sıvı görüntüsüne hayran kaldım. Ve aldım.
Fiyatı: 1.5 tl


Tabi benim klasik saçma huyumdur, ertesi günü gittim saf saf bir tane daha aldım :) Neden sanki o an bir tane daha almıyosam he, çok kızıyorum kendime...

Son olarak testerdan bahsedeyim, ben Lady Gaga parfümü ilk çıktığında kokusundan çok hoşlanmıştım, çok çarpıcı ama ağır veya acı acı kokmayan bir parfüm. Ama arkasına kokladığım başka kokulara da vurulan bir tip olduğumdan birine karar veremeyip hiç birini almadan çıkmıştım mağazadan. Bu alışverişte de tester rica ettim, kız 4 tane attı torbama. Zaten benim şansıma hep cici güler yüzlü samimi kızlar denk geliyo, tü tü tü maşallah :)
Utanmadaaan ertesi günü 2. kez 1.5 liralık ojeyi alırken şirin bir şekilde, 'tester istesem yüzsüzlük olur muuuu?' dedim :) Ahaha yemin ediyorum çok beterim, kız 'ne demek tabi ki hemen bakayım testerlarımıza' dedi ve başka şube olduğu halde orada da şansıma lady gaga geldi ve 3 tane daha torbama giriverdi. Sonuç tabi yine suratta şapşal sırıtma efektiyle devam etti.
Teşekkürler Sephora Teşekkürler Sephoradaki cici kızlarrrr :)
Hadi benden şimdilik bu kadar herkese öpücükler, güzel kalın :)
Beni yorumsuz bırakmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...