29 Nisan 2017

Harika Bir Cumartesi, Radisson Blu Conference & Airport Hotel İstanbul'da Harika Bir Baby Shower

Uzun bir ayrılıktan sonra merhaba!
Geçtiğimiz bir haftasonu sevgili blogger Ayşegül'ün Baby Shower etkinliğine katıldım.
Öncelikle beni davet ettiği için çok çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum katılımda bulunmaktan.
Etkinlik Radisson Blu Conference & Airport Hotel İstanbul'da gerçekleşti. Çok temiz ve ferah bir yerdi. Etkinlik yerine giriş hem lobiden hem dışarıdan mümkündü, herkes için düz ayak bir yer olmasını çok beğendim açıkçası, etkinlik hediyelerini aldıktan sonra iki merdiven dahi inecek durumda değildim zira :))


Ayşegül'ü ve tatlı karnını gördüğümde dedim bu kız ne zor bir işin altından kalkmış böyle. Doğumuna azıcık kaldığı yetmezmiş gibi etkinlikten bir kaç gün önce erken doğum stresini atlatmış.
Arkadaşlar, gerçekten bu etkinlikler kolay şeyler değildir. Çocuğunuza kına, nişan, düğün, sünnet hazırlamak gibi bir şeydir. Üstelik bunun bir de sponsor kısmı var. Kim geliyor, kaç kişiyiz, neyi nereye koyacağız, ne ikram edeceğiz derkeeeeennn bir sürü soru ve sorun vardır bu konularda. Ama Ayşegül tatlı yardımcıları ile harika bir etkinlik çıkarmış ortaya :))



Etkinliğin mekanının güzelliğinin iyi değerlendirilmesi için Ayşegül, Bebekosh (instagram adıyla) hesabıyla anlaşmış. Onlarda layığıyla harika şeyler çıkarmışlar ortaya. 


Adımın baş harfide A olunca bu süsleme benim oldukça beğenimi aldı :) Ayşegül'ün baş harfi bahane yani :)


Ben aslında etkinliğe giderken büyük saflık yaptım. Gerçekten normal bir baby shower gibi hesap ettim ve öyle gittim, o kadar hediye alacağımızı hiç aklıma getirmedim. O sebeple elimde ne bir torba ne bir çanta :)

Sağolsun markalar bizi eli boş bırakmak istememiş tabi ki. Bizlere ürünlerini deneme fırsatı veren sponsorlar ise şöyle;

HC CARE,
NUTRİCİA,
DR OETKER TÜRKİYE,
SPLAT,
YVES ROCHER TÜRKİYE
COSMED
LA ROCHE POSAY,
HİGH GENİC
VİSSMATE
MİLK SHAKE
BİOTA
DERMOKİL
VPLEKSİ
CLUBVERONIIQUA
NEFİS DEMET
REVOX
NURTICIA 
BEBEKOSH
COCOSH_QURABİYE



Son olarak övünme kısmıma geçiyorum :))
Ayşegül'ün yanına tabi ki elim boş gitmek istemedim. Ne alsam diye etkinliği duyduğum günden beri ara ara düşündüm. Ama daha yeni 7 aylık bir yeğenim olduğu için biliyorum ki yeni doğacak bir bebeğe alınan her hediye her zaman harika bir fikir olmuyor. Kıyafet alsanız başkasının hediyesi ile aynı çıkma ihtimali bile var. Çünkü bebek için satış yapan mağazalar belli yani tesadüflere çok açık.
Öyleyse dedim bu çok moda bebek bezinden pasta gibi bir demet yapayım hem Ayşegül'ün %100 işine yarasın hem de el emeği olmuş olsun.
O yüzden oturup annemle bu gördüğünüz hediyeyi hazırladık.


Balonundan, balonunu tutan çubuğa, içine yerleştirdiğimiz oyuncağa kadar her şey çok tesadüf geldi ve hediye tıkır tıkır oluştu. Balonun altındaki rafyalar ise ikea'dan.
Benim çok ama çok içime sindi.
Sizler için de bir hediye fikri olur hem dedim.

Burdan tekrar Ayşegül'e, Radisson Blu Conference & Airport Hotel İstanbul'a ve sponsorlara teşekkür ederim.

Hoşçakalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...