1 Mart 2016

Tıraş Balsamından Fondöten Bazı Olur mu? // Nivea Men Tıraş Sonrası Balsam

Selamlar bugün sizlere Nikkie Tutorial videolarında patlayıp koca bir üne kavuşan üründen bahsedeceğim.
Başlıkta da okuduğunuz gibi bu tıraş sonrası balsamı nasıl bir fikirle, nasıl bir aydınlanma ile olduysa, Nikkie tarafından yüzüne kullanılıp üstüne fondöten uygulanmış ve o gün fondötenin normal günlere oranla çok daha uzun süre kaldığını fark etmiş. 

Peki bu bir dedikodu mu yoksa gerçek mi?





Ürünün kıvamı losyon gibi.
Kokusu ise tam bir erkek parfümü. Ancak yüze uygulandığında hiç kalıcı değil. Elde koku kalsa da yüzde fondötenden sonra bir şey kalmıyor.

Yapısı: İlk uygulandığında sanki yağ uyguluyorsunuz gibi bir his veriyor. Daha sonra yapış yapış bir hal alıyor. Bir kaç dakika sonra ise kuruyor ve yüzünüze bir şey uygulamamışsınız gibi oluyor. Uygulaması, dağıtılması kolay bu sebeple yukarıda gördüğünüz miktar kadar almanız tüm yüzünüze çok rahat yetiyor.

Peki bahsedildiği gibi ürünün ''vaadi olmayan'' o baz görevini görebiliyor mu benim için?
Hem evet hem hayır.
Çünkü bu ürün çoğunlukla kuru veya kuruya yakın ciltler için faydalı olabilecek bir yapıda. Benim yüzüm normal-karma bu durumda bu balsamı kullandığım günler burnumdaki yağlanma daha hızlı olabiliyor.
Bunun yanı sıra en sevdiğim yönü ise tuhaftır ki bunu kullandığım günler fondötenden sonra elmacık kemiklerimin üstünde kendiliğinden bir aydınlık oluyor. Aynı aydınlatıcı uygulamışım gibi yani. Kısaca bu resmen benim için aydınlatıcı baz görevi görüyor.

Eğer soluk, mat ve biraz kuru bir cildiniz varsa bu ürünü çok seveceksinizdir. Zaten ben de dikkat ettim, bu ürünü sevdiğini paylaşan blogger ve youtuberların ciltleri hep kuru. Günlük hayatta neredeyse hiç pudra kullanmayan insanlar.
Bu sebeple benim gibi karma ciltlere ''hayran olacağınız bir ürün'' diyemeyeceğim.

İlk çıktığında fiyatı el yakıyordu. Şimdi ise 15 liraya indirimle 12 liraya kadar düştü. Yani almak isterseniz aman ha uyanık fiyatlara kanmayın.
Miktarı 100 ml bu sebeple aydınlatıcı bir baz istiyorum derseniz buyrun size evladiyelik :)

Son olarak ambalajı ile ilgili olumsuz bir fikrimi belirtip yazıyı noktalandırmak istiyorum. O da yukarıda ki fotoğrafta gördüğünüz gibi ağzında bir tıpa veya pompasının olmaması, yoğun kıvamı yüzünden dökmekle uğraşırken elinizin ayarı bazen kaçabilir. Artı bir baz olarak değerlendirmiyorum erkekler için de geçerli bu; ambalajı cam. Seyahatlerde valize atmak, sırt çantasına atmak bir de bu yükü yüklenmek bence çok fazla. Bu da bir eksi yön.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım tüm soru işaretlerinizi cevaplandırmışımdır.
Bana yorumlarınızı, fikirlerinizi, önerilerinizi ve sorularınızı aşağıya yazmayı unutmayın :)

Sevgilerimle.
B. A.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...