18 Ağustos 2015

Ojeye - Tırnaklara Desen çizmeye son ! Sephora Nail Patch Art / Tırnak Sticker'ı

Merhabalar bugün sizlere Sephora'da sıkça indirime giren indirimsiz haliyle de bir çok çeşidi olan bir üründen bahsedeceğim.
Tırnak yapışkanları. 
Beğendiğiniz deseni alıyorsunuz. Eve gidip 3-4 dakika içinde uyguluyorsunuz. Bitti gitti. Kuruma derdi yok, soldu etti derdi yok, çirkin çizdim derdi yok :)
Peki Sephora Nail Patch Art'ı nasıl uygulamalı ? İşte cevabı.


Sephora Nail Patch Art



Öncelikle bahsettiğim ürünü göstermek isterim.

Sephora Nail Patch Art


Paketi açtığınızda karşınıza bunlar geliyor.



Yapışkanların olduğu jelatini açtığınızda ise bunlarla karşılaşıyorsunuz;


Aslında içinde soldakinden 2 tane var ama ben sağdakini kullandıktan sonra fotoğraflamayı akıl ettim :)

Öncelikle uyarmak istediğim yönü yapışkanların jelatinini açtıktan sonra aşırı keskin bir kokunun gelmesi. Uhu gibi bir koku yani.

Bir de yapıştırma kısmından bahsedeceğim.


Bu kısmı altındaki kağıttan ayırmada baya zorlandım çünkü yapışkan kısım çok ince.

Birde tırnağıma uygun boyutu seçtikten sonra nasıl yapıştırdığıma gelelim.


Bu şekilde ben sadece altına biz baz oje sürdüm. Ojenin ıslak olmasına da gerek yok. 
Ardından tırnağımın ucundan artan kısmı aşağı indirip elimle ucunu kibar ve hassas bir şekilde ite ite kopardım. Ama sizin bir törpü ile tırnak ucunuzdan fazlalığı törpüleyip çıkarmanızı öneririm. Ben yapmadım çünkü törpüden çok huylanıyorum :) Bu yüzden ilk fotoda görmüşsünüzdür belki tırnağımın uç kısmındaki yapışkan biraz gerilmiş. Törpü kullanırsanız böyle olmaz.



Sonra yukarıdaki gibi, yanlardan artan kısmı da tırnak için olan uzun tahta çubuklarla aşağı ite ite kopardım.

Ve işte sonuç



Bu durumda yapışkan, normal ojem çıkana kadar dayandı. Renkli ojem çıktı o çıkmadı, o da 1 haftayı geçti.
Umarım beğenmiş ve yeterince bilgi edinebilmişsinizdir. Bir sorunuz varsa lütfen aşağıya yorum olarak yazın.

Beni buralardan da takip ederseniz çok sevinirim. Oralarda da günlük olarak indirimleri, yeni ürünleri, ufak tefek yorumlarımı ve günlük hayatımı paylaşmaktayım.
Aynı zamanda yakında youtube'tan dev bir çekiliş başlatacağım onu da kaçırmamak için Youtube kanalımı takip etmeyi unutmayın :)

Youtube : youtube.com/bhyln1
Instagram : instagram.com/behiyeaylin
Twitter : twitter.com/behiyeaylin
Periscope kullanıcı adım : @bhyln
Snapchat kullanıcı adım : @bhyln
Pinterest : bbehiyeaylin

Email : behiye.aylin@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...