21 Ağustos 2015

Büyük Çekiliş


Herkese merhaba !
Youtube ve Instagram adreslerim üzerinden harika bir çekiliş başlattım.
Aşağıda ki koşulları okuyup katılmanız 1 dakika bile sürmez :)
Haydi desteğinizi bekliyorum.

Umarım sizlere teşekkürümü sunabildiğim bir hediye seti olmuştur.
Sadece 2 şartlı bir çekiliş bu.
1. şart : Youtube kanalıma abone olun. Abone olmak için buraya tıklayın - goo.gl/5zojoS 
2. şart : behiyeaylin adlı instagram adresimi takip edin. instagram.com/behiyeaylin/
Bu videoya yorum olarak ''en çok hangi hediyeyi beğendiğinizi ve beni takip ettiğiniz instagram kullanıcı adınızı'' yazın.
Hepsi bu kadar.

Ek çekiliş hakkı isterseniz instagramdaki çekiliş fotoğrafıma 3 arkadaşınızı etiketleyin.

Tek kazanan olacak.
20 eylül saat 23:59'a kadar katılabilirsiniz.
Kargo tarafımdan ödenecek.

Hediyeler:
-Makyaj Malzemesi Düzenleyici Organizer Rujluklu-Fırçalıklı-Ve geniş alanlı.
-Eva Rose Marka Oje 54 numara
-Eva Rose Marka Oje 56 numara
-Sephora Çanta Seti İçinde Lif
-Duş Jeli
-Vücut Losyonu
-Çok amaçlı taba rengi bir çanta
-H&M Make Me Blush Allık Dazzling Peach
-Essence Quattro 4lü Far Magenta And Me
-Altın renkli bir set Flash Tattoo
-Flormar Invisible Pores Gözenek Silici Baz


3 yorum:

  1. Merhaba youtube kanalına Emine Kılıç adıyla abone oldum.
    İnstagram takipci adım:@inc_tanem
    Essence 4'lü farı çok beğendim.
    Herkese bol şans,sevgiler.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil

  2. Merhaba
    Gfc: umut sukran
    youtube: umut sukran aboneyim
    instgram : @bugdaykepegi takibe aldım ve duyurunun altına 3 arkadaşımı etiketledim
    Sevgiler …
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    en çok sephora seti beğendim ve flormar gözenek silici
    insta @kovakadini

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...