26 Haziran 2015

BH Cosmetics İstanbul Marmara Forum Ziyaretim (Bol Fotoğraflı)

Herkese merhaba ! :)
Geçenlerde Marmara Forum avmde BH Cosmetics açıldığını öğrendim. Ve hemen ertesi günü müsait olunca yola koyuldum.
Mağazaya gittim ve ürünleri incelerken fotoğraf çekmek için izin istedim.
Onlarda zaten gelen ilk blogger değilsiniz buyurun çekin dediler :)

Şansıma mağaza sahibi Serap Hanımda oradaydı ve kendisininde ürünleri ne kadar severek kullandığından bana bahsetti, hatta fotoğraf çekmeme bile yardım etti :)

Gelelim ayrıntılara



Mağaza böyle pembeler içinde çok tatlıydı en başta :)



Biraz fiyatlara bakalım :)

BH Cosmetiscs 88'li paletlerin çeşitleri ve fiyatı böyle :)
Bu arada bazı renkler hariç çoğu da baya pigmentli. Bu konuda çok sevindim.





BH Cosmetics kapatıcı ve Allık - Kontür seti süper. Özellikle krem kapatıcı ürünler çok yumuşak bir parmak sürüşünde rengi alabiliyorsunuz.



BH Cosmetics Lip Gloss'lar bu markadan uygun fiyatlı bir şey denemek isteyenlere kaçmaz ürün. Her tene gidecek renkleri de ülkemiz gelmiş. En nude tondan en pembeye ve kırmızıya kadar.



BH Cosmetics 120'li paletler 4 çeşit var ve hepsi birbirinden göz alıcı.
Pigmentleri gaaaayettt başarılı :)
4 paletten elbet biri zevkinizi tutturacaktır diye düşünüyorum :)


Bu da diğer 120'li paletler.



Mağaza müdürü Serap Hanım özellikle pudrayı çok sevdiğini söyledi. Cidden kapatıcı özellikteler. Ve pek toz toz oluyor gibi durmuyorlar.



Bronz pudraları yazlık kullanıma da kışlık kullanıma da uygun hem mat hem parlak seçeneğini bulabilirsiniz :)



Bu da hem 26 far hem de bu farlardan 5'i allık olan harika bir BH Cosmetics ürünü. Sanırım en çok gözüm bunda kaldı. Mürdüm, toprak, aydınlık renkler müthiş. Allık olarak konulan renkler ayrı göz alıcı.



İkili allık setleri de oldukça hoş. Bunlarda hem allık hem aydınlatıcı gibi seçenekleri bir arada bulabilirsiniz.


Kaş kitleri 3 tonda düşünülmüş.
Ve en hoşuma giden şey; sabitleyici bir jel yerine. Jel kıvamında bir renkli ürün kullanmaları. Hem bu şekilde denizde de bunu rahatça kullanabilirsiniz yani :)



Fırçalar öyle uçuk fiyatlı değildi. Oldukça yumuşaklardı.
Sentetik ve hayvan kılı karışık diye ilettiler bana bilgiyi.
Meşhur blend yani far karıştırma fırçası yanlış hatırlamıyorsam 18 tl idi.



Böyle güzel paletleri de arayanlar için ülkemize gelmiş duyurulur :)







Kirpikler ise doğalından dramatiğine kadar mevcut :)





İşte şimdilik size küçük ama koca mağazadan yakalayabildiğim manzaralar böyle. BH Cosmetics ürünlerini biraz daha internetten araştırabilirsiniz. E buradan da biraz fiyat bilginiz oldu. Öyleyse fırsatınız olursa Marmara foruma bir uğrayın derim :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.

Yorumlarınızı eksik etmeyin. 
Kocaman sevgilerimle.
Hoşçakalın.

Email: behiye.aylin@gmail.com
Instagram: bhyln


3 yorum:

  1. iki tane far fırçası aldım ben gecen hafta , memnun kaldım:)

    YanıtlaSil
  2. ürünler gayet başarılı duruyor bloğunuzu takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar için teşekkürler gitmeden ön bilgi edindik. Sağol ;)

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...