15 Mart 2015

Wet N Wild - Sweet As Candy Palet - Denenmiş Halleri ile

 Merhabalar !
Wet N Wild Türkiye'ye geldi geleli hala sevincim aynı, heyecanım aynı :)

Şimdi ''Sweet As Cady'' paletini alınca sevinçle denedim ve size yorumlamak istedim.

Kalıcı mı ?
Pigmentli mi ?
Kullanışlı mı ?
Almaya değer mi ?

Bunları ve daha bir çok şeyi kısaca konuşmak isterseniz yazımın devamına bekliyorum.

wet n wild sweet as candy



Ben Wet N Wild ürünlerini özellikle farlarını seven bir insanım. Elimde oldukça fazla çeşidi vardı. Yine de hala bir şeyleri alma heyecanı kalsın diye bazı şeylere el sürmemiştim. Bir indirimde bunu yakalayınca gel eve hadi dedim :)


wet n wild sweet as candy

Paketi klasik şekilde.
Kapağı başta zor açılıyor ancak sonra alışılınıyor.

Adı gibi görür görmez şeker kadar tatlı renkler olduğunu sizde düşünüyor musunuz ?
Ben aynen o fikirdeyim.
Kahverengi olanı çikolata gibi, pembesi pamuk şeker gibi, beyazı akide şekeri gibi :)


Kalıcılığı;

Göz kapaklarınızda genel olarak farların durmama sorunu yaşıyorsanız, bir far bazı kullanmanızı öneririm. En uygun çeşidini Rossmann Rival De Loop'ta veya The Balm'da bulabilirsiniz.

Benim göz kapaklarımda hiç öyle bir sorun yok, yağlı değil, kuru değil, bu yüzden bu far sabah sürdüğüm nasılsa 8-10 saat sonrasına kadar öylece duruyor

Gün içinde sedefli halinden hiç göz altıma dökülme olmadı.


wet n wild sweet as candy

Sweet As Candy 3lü paletinin pigmentasyonuna gelelim;

Yukarıda görüldüğü gibi sanırım o beyaza çalan renk dışında hepsi buram buram renk veriyor. Çok çok başarılı. 
Deneyimlerime göre beyaz renk olan iyi ki fazla pigmentli olmamış diyorum, çünkü bir tık yoğun olsa direkt yanar dönerli bir şeye dönüşüyor. Yani bu haliyle bile ayarını kaçırmadan uygulamalı.


Renkler kullanışlı mı ?

Evet pembesi tüm göz kapağına, kahvesi katlanma bölgesine, beyazı azıcık belki kaş altına biraz da göz kapağının ortasına. Kesinlikle 3 renk olsa da gayet kullanışlı bir palet.


Bana göre bu yüzden almaya değer.

Fiyatı sanırım indirimsiz 14.5 tl
Ben indirimde 8,5 tl ye aldım. Yani indirimleri atlamayın eğer bu paleti beğendiyseniz :)

Şimdilik bu kadar. Hoşçakalın.

Email: behiye.aylin@gmail.com
Instagram: bhyln


1 yorum:

  1. çok güzel bir paletmiş, çok beğendim ben. indirimde yakalarsam affetmem!

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...