16 Mart 2015

Revlon Watsons Mağazalarında - Stant Ziyaretim - Fiyatlar ve Ayrıntılı Görüntüler

Merhabalar !
Duymayan kaldıysa kalmasın, Revlon Watsons mağazalarına geldi ve alan olarakta etrafa yayılmakta.

Revlon markasına az çok merakım vardı, özellikle fondöten ve rujlarına. Şimdi ise deneme fırsatı ayağıma kadar geldi. Bunun için Watsons'a teşekkürler.

Gelelim stant ziyaretime ve fiyatlar hakkında konuşmaya.
Öyleyse solda fotoğrafın altında bir Devamı >> butonu var, sizi ona tıklamaya davet ediyorum :)

(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)


(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)

En meşhur rujlarından başlayalım.
Ben soldaki Colorburst Matte Balm seriden deneme şansına çoook önceden nail olmuştum. Elimde ''Showy'' adlı rengi var. Tam anlamıyla Lady Gaga rengi :) Böyle alabildiğine patlak bir pembe.
Hoşuma giden yanları Vivident naneli sakızla birebir aynı kokuyor olmaları.
Dudağa sürünce dudağı yakmıyor serin serin bir his veriyor sadece.
Ve renklerini tek sürüşte tam opak veriyorlar.

Türkiye'ye gelen fiyatı 30 tl.
Ben Instagram'dan 16 tl ye satın almıştım. Gerçekten 30 tl yüksek bir rakam. Dolar üzerinden 8-9 dolara almak mümkünken yani.

Birde lacquer balm parlak serisi var, nispeten daha az renk veriyor. Yine 30 tl.


(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)

Göz ürünlerinden bu sevimli paletleride 37 liradan bulabilirsiniz.
İnceleme yazılarına ve videolarına baktığımda çok pigmentli olmadıklarını duydum. Benden demesi. Siz yine de bir araştırın.


(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)

Bu arada Revlon BB krem furyasına katılmış ve bunu Türkiye'ye de göndermeyi tercih etmiş. Hiç denemedim. Ancak araştırdığıma göre kapatıcılığının çok az, yapısının hafif olduğunu görmüştüm.

Orada birde Göz bazı + Aydınlatıcı görüyorum, o da çok merak ettiğim ürünlerden. Ancak yine 45 tl olan fiyat, şuan benim gibi öğrenci olan biri için uçuk.



(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)

Ve en sevilen Revlon Colorstay fondöten.
Alırken dikkat edin, 2 çeşidi var. Biri yağlı/karma ciltler, diğeri kuru ciltler için.
İyi kapatıcı, yerinde çok iyi sabitlenen, oldukça kalıcı bir fondöten olduğunu çok yerden dinledim ve okudum.
Dezavantajı var; o da ağzında bir pompa olmaması, şişe formunda olması. Bu yüzden açarken çok dikkat. Etenşın Piliz :)
(Standın en önünde duran renklere yabancı biri baksa biz Türkleri zenci ırkından geliyor sanır, o ne yaaaaaaa)
Ayrıca fiyat 50 tl (nurellalı bu ne biçim fiyat bakışı gelsin buraya) Ciddiler mi bu fiyatta, indirim döneminde göreceğiz :)

Yanında aynı serinin kapatıcısını da isterseniz bulabilirsiniz. 

Sağ en uçta da pudrası. 45 küsür tl ile arz-ı endam ediyor. 


(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)

Burada en yukarıda kaş ürünleri var. Bu konuda Türkleri unutmamaları da hoş olmuş.
Birde hem jel hem kalem bir arada ürünü var. Tatile giderken, ofiste makyaj yaparım derken, şu kaşımı düzelteyim derken çantaya at-çık bir şeymiş gibi. 


(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)

Burada pek sevimli Stain Rujları, 3D Volume Rimeli ve Ojeleri görebilirsiniz. 

Bu arada en meşhur oje rengi Chameleon imiş. Ben aynı rengi 1-2 yıl önce Flormar'da aldım. Chanel'de de benzeri varmış. Özelliği altın-kahve-haki renklerinin her ışıkta kendini göstermesi. Yani akşam bir bakıyorsunuz koyu altınımsı haki yeşil. Gündüzse altınımsı kahve falan. Neyse muadilleri var abartmayın bu kadar :)

Fiyatlarda böyle.


(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)

Bu fotoğrafta ise, sansasyon uzmanı Revlon Lip Butter serisi sol yukarıda size göz kırpıyor.
Kendisi, nemlendirmesi yüksek olan, çok iyi renk veren bir lip balm-ruj arası ürün.
Adı üstünde Butter yani Tereyağı. Zira yağ gibi birde formülü varmış sanırım, tabi Butter kelimesi mecazdır, yoksa makyaj devriminde argan yağından önce halis muhlis Trabzon tereyağı kullanılmış diyemeyiz :D
Fiyat yine 30 tl :/

Böylece tüm rujlar ve dudak kalemlerini de yukarıdaki fotoğrafta fiyatlarıyla birlikte inceleyebilirsiniz. 


Ve geldim inceleme yazımın sonuna. Anlat anlat bitmez daha çok ürün var aslında.
Bir kez daha Watsons'a bu eksiği bize kazandırdığı için teşekkürler.

Siz; 
Yazımı,
Revlonu,
Gelen ürünleri,

Nasıl buldunuz, beğendiniz mi ?

Yorumlarınızı eksik etmeyin. 
Kocaman sevgilerimle.
Hoşçakalın.

Email: behiye.aylin@gmail.com
Instagram: bhyln




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...