14 Mart 2015

Gratis Kadınlar Günü İndirimi Alışverişim // Kısa Kısa Ürün Yorumlarım

Merhabalar :)

Alışverişimi okumak değil sadece neler aldığımı ve fiyatlarını merak ediyorsanız videoma tık tık <---

Bu yazıda;
Aldıklarımı
Fiyatlarını
Haklarında kısa yorumlarımı
bulabilirsiniz :)




eklips makyaj süngeri

Fiyatı (indirimli) 3,95 tl

Ben bu süngeri 3. kez satın alıyorum, mükemmel bir sünger sayılmasa da eskidikçe mikrop tutan bir şey olduğundan çöpe at-yenisini al durumunu uyguluyorum. Temizlenmesi nispeten diğer marka süngerlere göre az daha zor, fondöten emme miktarı neredeyse diğerlerine yakın. Ancak muadillerine göre çok ama çok ucuz.

--------------------------------------------------------------------

wet n wild sweet as candy

Fiyatı (indirimli) 8,5 tl

Bunun yazısını ayrıca net fotoğrafla hazırlayacağım.

------------------------------------------------------------------------------------

wet n wild nutty

Fiyatı (indirimli) 3,9 tl

Wet n Wild'da en sevilen tekli farlardan biri. Dumanlı makyajlarda hem dikkat çekici hem de tam tamamlayıcı sedefli bir renk. Elimde bir tane mevcuttu ancak belki bir çekilişe koyarım diye aldım.

----------------------------------------------------------------------------------

maybelline 210

Maybelline 210 numaralı ruj
Fiyatı (indirimli) 8,25 tl

Hakkında ayrıca net fotoğraflı bir yazısını yayınlayacağım.

----------------------------------------------------------------------------------------

nivea canlandırıcı yüz temizleme köpüğü

Fiyatı (indirimli) 9,25 tl

Bu benim satın aldım 3 ya da 4. şişem. O kadar sevdim ki ben bu ürünü.
Yüzümü Braun Face Fırçası ile yıkıyorum, bu da onunla harika eşleşen bir ürün. Cildimde zerre makyaj kalmadığını sonuna kadar hissediyorum. Tavsiye ederim. Üstelik ''ay ben nivea kullanmam'' triplerinde bir insanken bir gün bunu satın almamla başladı bu serüven :;)
Bu arada Braun Face Cihazı hakkında yorumlarımı içeren bir videom var, izlemek isterseniz tık tık <---

---------------------------------------------------------------------------------

nivea canlandırıcı günlük bakım kremi

Fiyatı (indirimli) 13,25 tl

O kadar acil bir nemlendirici ihtiyacım vardı ki, sıkış tıkış Gratis'te yinede zaman harcadım hangi nemlendiriciyi alsam, hem uygun fiyat olsa hem işe yarasa diye. Bir yandan aklımdan hiç böyle bir drugstore markalarından nemlendirici denemediğim geçiyor, bir yandan da ya işe yaramazsa aldığım, tereddütleri.
Sonra bunu gördüm, cildime göre olanı seçtim, eve bir geldim baktım ki bu zaten benim köpüğümün serisinin kremiymiş. Çok sevindim.
8 marttan bu yana kullanıyorum ve beni cidden şaşırtan bir krem oldu kendisi.
Özel bir yazı hazırlayarak ayrıntılı ve net ürün fotoğraflarını yakında ekleyeceğim :)

---------------------------------------------------------------------------------------

nivea duşta vücut kremi

Fiyatı (indirimli) 13,25 tl

Ben başka bir markanın duşta vücut kremini kullanırken onun güzel olduğunu sanardım. 
Gerçekten sanma ile kalmışım.
Yine ayrıntılı bir yazısını bu blogta yakında bulabilirsiniz. 

-----------------------------------------------------------------------------------

benri kare pamuk

Fiyatı 2,5 tl (3 al 2 öde vardı)

Normalde 80li pakette satılan bu pamuk, zaten her pakette farklı kalınlıkta farklı desenli çıkar, bu da onun gibi sadece daha ''seyahat boyu'' :)
Bende yaz tatili geliyor, valizde bu pamuk lazım olur diyerek aldım. Başka kullanışlı marka seçeneği bulamadığım için şimdilik en iyisi bu :)


İşte alışverişim bu kadardı :)
Umarım hoşunuza gitmiştir. 

Hoşçakalın :)

Email: behiye.aylin@gmail.com
Instagram: bhyln
Youtube: bhyln (behiye aylin)




1 yorum:

  1. Güle güle kullan benri ve eklips süngeri her seferinde depoluyorum =))

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...