13 Mart 2015

Flormar Care4Lips

Merhaba ! Yepyeni bir dudak nemlendiricisi ile karşınızdayım :)

Flormar'ın almamaya asla dayanamadığım yeni lip balmı.
Daha dumanı üstünde sıcak sıcak o kadar yeni çıktı ki :)

3 gündür deniyorum. Gelin birlikte yorumlarımı okuyalım.


flormar care4lips
(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)



Flormar'ın bu paketini gören herkes hemen Eos lip balmları hatırladı.
Karşılaştıranlardan duyduğuma göre, paketleme birebir 

Aşağıda Eos'lardan bir örnek görebilirsiniz.



Bunlar o kadar meşhurdu ki Türkiye'ye gelene kadar popülerliği sayesinde 3-5 dolarlık şey 30-40 liralara satıldı. Gerçi şimdi Türkiye'de bazı internet sitelerinde ulaşılır olsa da hala 30-40 tl arasına satılıyor...


Flormar piyasadaki bu tatlı rekabeti kendine çekti ve kare değil, dikdörtgen değil her şeyiyle (tutma yerine kadar) birebir, bu yumurta gibi dudak balmını çıkardı.

Bu sevimli Care4Lips'lerin tam 6 çeşidi var.
Çilek marmelat.
Ahududu böğürtlen.
Karpuz milkshake.
Tatlı mandalina.
Karamel.
Elma.


(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)


Şimdi amacım tamamen birebir olmasından yana Flormar'a odaklı. 

Bendeki Care4Lips'in kokusu karpuzlu milkshake. Nefis ötesi bir koku. Burnumu dayayıp öylece kalmışlığım var. Aynı şıpsevdi sakıza benzettim ben :) Ayrıca dudağınıza sürdüğünüzde bir 15-20 dakika kokusu gelmeye devam ediyor.

Eos'un lezzetli de bir tadı varmış, benim aldığım çeşide bakılırsa hiç tadı yok. Yaladığımda karpuz tadını az az alıyorum ama leziz değil.

Nemlendirme konusunda, dudaklarım çok neme ihtiyaç duyan bir durumda değil sadece alt dudağım hafif kurudur. Ama öyle çatım çatım çatlayan bir dudağım hiç olmadı. Bu durumda kullandım. Ve nem verme seviyesi beni çok tatmin etti. Öyle yoğun yoğun dudak iyileştirdiği söylenemez ancak kesinlikle işe yarıyor denebilir.

Care4Lips'i dudaklara uygulamak oldukça basit, ancak kapağını kapatırken hep ruju ezeceğim tedirginliği olmadan olmuyor.



flormar care4lips
(fotoğraflara tıklayarak net ve büyük hallerini görebilirsiniz)

Yırtıp atmadan önce ambalajından da okuyacağınız gibi içerisinde kakao ve shea yağı var ki shea yağı aslında nemlendirmede müthiş bir yağdır. Aynı zamanda barındırdığı orkide çiçeği özü de dudakların nem dengesini korumaya yarıyormuş.

Son olarak Care4Lips'lerin spf 15 (güneş koruma faktörü) içerdiğini belirtmeliyim. Bu da yine hoş bir ayrıntı.

Fiyatı ise 12.5 tl.

(Firma gönderisi değildir.)

Hoşçakalın :)

Email: behiye.aylin@gmail.com
Instagram: bhyln
Youtube: bhyln (behiye aylin)




2 yorum:

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş tatlım şu sıralar bir türlü dışarı çıkıp bakmaya fırsatım olmamıştı tahmin edebiliyorum sendeki kokusunu acaba karamellisi nasıldır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ben karamel seven bir insan olmadığım için yalan olmasın oovv çok fena koklayamam daha fazla dedim :) karamel sevenler çok sever çünkü kokular buram buram :) aldığında bende yorumlarını bekliyorum :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...