5 Ocak 2015

Shiseido IBUKI Refining Moisturizer / Yağlı - Karma Ciltler İçin Nemlendirici

Merhabalar ! :)
Üşüyoruz, donuyoruz, hatta bazılarımız her gün kar topu oynuyor ! Kış geldi kış !
Soğuklar demek cildin gerilmesi, kuruması hatta çatlaması demek. Üzücü değil mi ? 
O zaman gelin bu nemlendirici hakkında konuşalım.

Shiseido IBUKI Refining Moisturizer Yağlı Ciltler İçin Nemlendirici



Aslında bu ürün Shiseido IBUKI ürün serisinin sadece bir parçası. Bunun haricinde temizleyici, tonik gibi ürünleri de var.



Ben neden sadece bunu aldım, gibi bir şey soramayacağım, çünkü Shiseido bu ürünü bana hediye olarak yolladı. Bu serinin diğer ürünlerinin de minnak seyahat boylarını yollamıştı onları da kısa süreli denediğimden pek bir yorum yapamayacağım.

Böylece bir fırsat bulmuşken Shiseido'ya teşekkür ederim.

Yorumlarım yine de olumsuz yanları ile birlikte olacak, hediye olması fikirlerimi değiştiremez bunu da belirteyim.


Shiseido IBUKI Refining Moisturizer / Yağlı Ciltler İçin Nemlendirici

Öncelikle şişe tasarımını çok beğendim. Pompası sabit sağa sola dönmüyor ve ne kadar sıkacağınız size kalmış. Nokta kadar da sıkabilirsiniz, bol bol da. Genel olarak görüntüsü de çok şık.



Arkasında şu şekilde bir bilgilendirme var iken, satılırken sahip olduğu kutusu ve güzel de bir prospektüs cinsinden kağıdı var, ancak o kadar uzun zamandır kullanıyorum ki o kutu kayıp :)

Yine de belirteyim ben, ''Shiseido ürünlerinde 'Parabenler, Phthalatlar, Sülfatlar' bulunmuyor.



Yapısı benim alıştığım nemlendiricilerden farklı. Daha akışkan, daha losyon gibi. 

Fiyatı sayesinde lüks nemlendiriciler arasına girse de yapısı yüzünden az kullanmak durumunda kalıyorsunuz, çünkü çok hızlı dağılıyor. Bu sebeptendir ki çok bereketli. Son kullanma tarihi de kısa sürede dolmuyor. Yani para verecekseniz sonuna kadar hakediyor. Tam evladiyelik.


Cildim yağlı/karma olduğu için ağır nemlendiricileri kesinlikle emmiyor. Bu yüzden böyle hafif yapılı su gibi bir nemlendirici ile mükemmel barıştık :)

Çok kuru ciltler için önermem çünkü denememe göre ancak az kuru yapıda ki cildi yatıştırmaya yetiyor. 


Son zamanlarda yüz temizleme yöntemimde bir değişiklik yaptım, bu da yüz yıkama işlemimin sonunda bende bir kuruluk hissi vermeye başladı, o anlık kuruluk - gerginlik beni rahatsız edip sonra yine hafiften yağlanmalar başlasa da o hissi geçirmek için hep bu nemlendiriciyi kullandım. Ve ürünün değerini iyice anladım. Çünkü o gerrginlikte eser kalmadı.

Verdiği nem kalıcı, kısa süreli emildiğinde geçen bir nem hissi değil.

Kokusu, ilk gün arko kremlerin kokusuna benzettim ama sonra alıştım. Hafif, boğmayan bir kokuya sahip. Yani arkolar kadar yoğun kokmuyor. Kokusunun olması belki bir nebze olumsuz yönü sayılabilir.

Ürün Gündüz ve Gece kullanımına uygun.

Boynuma da uyguluyorum.

Yapış yapış bir his bırakmıyor. 


İşte bu kadar. 
Umarım bir fikir edinmişsinizdir. Eğer aklınızda bir soru işareti varsa veya söylemek istediğiniz bir şeyler varsa aşağıda ki yorumlar kısmına sizi bekliyorum :)
Şimdilik hoşçakalın.

Bana ulaşabileceğiniz adresler

MAIL: behiye.aylin@gmail.com
Instagram: bhyln
Twitter: bhyln






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...