7 Ocak 2015

Rituel De Beaute Özel Günler İçin Isıtıcı Bant

Merhabalar, bugün biraz kızsal konulardan bahsedeceğim :)
Hayat kurtaran
Rahatlatan
Sağlıklı işe yarar bir icat :)

Isıtıcı Bant

Rituel De Beaute Özel Günler İçin Isıtıcı Bant

Biz bayanlar her ay özel bir dönem geçiriyoruz ve evet kimimizin ki oldukça ağır geçiyor.

Bunun için çözüm ilaçlar, uyumak, örtülere sarılmak veya yeni keşfettiğim bu ısıtcı bant.

Benimde özel günlerim o kadar ağır vaka halinde başlar ki, elden ayaktan kesilirim malesef. 
Elime bu ürün geçince sabırsızlandım.
Nasıl ısıtabilir ki ?
Aşırı ısıtır mı ?
Sonra yanmayayım ?
Fazla sıcak kötü gelirse ? 

Sonra o gün geldi :) Benim o ilk başlangıç günü elimde olanak varsa tek yaptığım şey yatıp uyumak.
Yine fenalarda bir şekilde örtünün altına kıvrılmadan önce, bıraktım ilacı kenara ve bu bandı paketinden çıkardım.
Bu arada 1 kutuda 2 paket bulunuyor.

Jelatininden çıktığı anda ısınmaya başlıyor.

Önemli olan karnınızın altına, göbeğe iyice denk gelmeyen aşağı kısma ve iç çamaşırınızın üzerine yapıştırmanız.

Bant yaklaşık 10 dakikada tam anlamıyla ısıtmaya başlıyor.

İçerisinde topak topak bir şeyler var ve ısınıp soğuma aşamasına geçince kum-çakıl arası bir kıvama geçiyor.


Rituel De Beaute Özel Günler İçin Isıtıcı Bant
(Fotoğrafa tıklarsanız, hd ve daha net halini görebilirsiniz)

Geleyim sorduğum sorulara.

-- Tamam anlaşıldı bir şekilde ısıtıyor bu bant :)

-- Aşırı ısıtıyor mu ? Aşırı denecek ölçüde değil. Ama bazen çok ısıttı deyip çıkarıp daha sağa veya sola yapıştırmışlığım oldu.
Bu arada yapışkanı gayet iyi, çıkarıp tekrar takabildiğime göre bu açıdan da başarılı diyebilirim. Tabi bu iç çamaşırınızın kumaşına göre de değişebilen bir durum bunu unutmayın.

-- Tenim yanar mı çok ısınmaktan diye uçuk bir fikrim vardı :) Elbette böyle bir şey olmuyor, zaten yanmamanız için iç çamaşırınızın üstüne takmanız gerekiyor.

-- Aşırı sıcak kötü gelirse ? Bu sıcaklık normal özel günlerim dışında bir farklılığa sebep vermedi. 

Kesinlikle ağrımı hafifletti (ki bu kış günlerinde tam bir nimet)
Ağrıyan bölgenin ısınmasıyla mayışıp uyku moduna geçmem daha kolay oldu.
Uyandığımda hem örtünün altında olmam hem de bandın ısısı tam bir mükemmel 2li olmuştu, sıcacık huzur içinde kalktım :)

Bandın aktifliği dış ambalajı açıldığından itibaren 8 saat diyor. Zaten ben devamlı sıcak ortamda olduğum için sıcaklık tam tamına 8 saat devam etti.
Ama eğer dışarıda soğukta vs. kalırsanız bu sürenin kısalacağını tahmin ediyorum.

Rituel De Beaute Özel Günler İçin Isıtıcı Bantta tek olumsuz gördüğüm yan, bandı kendi adıma küçük buldum. Daha uzun bir dikdörtgen olsaymış, alt karnı birazcık daha sarsaymış daha sevinirdim :)

Söyleyebileceklerim bu kadar. Bir sorunuz olursa lütfen yorum atın ya da aşağıdaki iletişim adreslerimden bana ulaşın :)

Ürün hakkında fiyat bilgisi veremiyorum. Ürün bana marka tarafından hediye olarak deneme amaçlı gönderildi. Rituel De Beaute'ye teşekkür ederim.


Email: behiye.aylin@gmail.com
Instagram: bhyln
Twitter: bhyln



2 yorum:

  1. Oyhh okurken bile karnımda sıcaklığını hissettim yeminle:)) Çok güzel bişi yaa. Dediğin gibi keşke az daha uzun olaymış

    YanıtlaSil
  2. Yazını okuduktan sonra gratiste görüp aldım gün geldiğinde kullanicim umarım bir faydası olur ağrılardan muzdaribim

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...