16 Kasım 2014

Real Techniques Makyaj Süngeri Yorumlarım

Merhaba sevgili okuyucu :)
Bugün, Gratis tüm ürünlerde indirim kampanyasından kaptığım sünger hakkında yorumlarımdan bahsetmek istiyorum size.




Süngerin asıl fiyatı 24.9 tl ancak ben %40+10 indirimle aldım, genellikle bu tarz bir üründe böyle bir indirim yakalamak zor. Bu yüzden büyük bir indirim olursa aklınızdan bu süngeri çıkarmayın derim.

Gelelim süngerin o meşhur şekline



Tam bir yumurta gibi durmasına karşın, bir yüzü yassı. Ve bir ucu da sivri.



Bahsettiğim o görüntü yandan aynı bu şekilde duruyor.

- Süngeri, sıvı makyaj ürünlerini uygulamak, krem makyaj ürünlerini dağıtmak için kullanabilirsiniz.
- Uygulama açısından en doğal sonuç veren materyal süngerdir. Elle dağıtmaktan bile daha iyi sonuç veriyor.
- Bolca ıslatıp, bütün suyunu tamamen sıkmak sureti ile kullanılır.
- Islanınca kuru halinden 2-2,5 kat büyük oluyor, yani neredeyse sihirli sünger diyebiliriz.




Olumlu gördüğüm yanları :

_ Her uygulamada doğal bir bitiriş sağlamasını çok sevdim.
_ Şekli itibarı ile doğru kullanma alanlarını bulursanız, çok çok pratik. Zorlanmadan uygulamada başarılı.
_ Islanınca büyüklüğü ideal, ele oturuyor. Büyüklüğü sayesinde uygulama uzun zaman almıyor.


Olumsuz gördüğüm yanları :

_ Ne kadar heves ederseniz edin bir süre sonra her makyaj öncesi süngeri ıslatmak bir külfet oluyor ve tabi her makyaj sonrası temizlemesi de.
_ Çok az da olsa ürün emiyor.
_ Bir müddet sonra ne kadar temizlerseniz temizleyin üzerinde fondötendir odur budur izleri kalıyor, ilk gün ki gibi tertemiz kalmıyor.
_ Her gün kullanmaya mecaliniz kalırsa ancak kullanılabilir, çünkü zaten makyaj yapmak zaman alıyorken, bir de sünger temizlemeye zaman ayıramıyorum, özel zamanlarda kullanıyorum bende.


İşte benim görüşlerim bu şekilde, siz neler düşünüyorsunuz ?
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.

Sorunuz olursa yorum olarak bırakın :)

Hoşçakalın ! :)

Instagram : bhyln
Mail : behiye.aylin@gmail.com
Twitter : bhyln




1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...