22 Ekim 2014

YouTube Videoları Tadında Makyaj Yazısı (Günlük Aydınlık Makyaj)

Herkese merhaba :)
Ben her dışarı çıktığımda kendimce bazen hafif bazense yoğun makyajlar yapıyorum. Hadi dedim bugünde makineyi karşıma alayım her anını fotoğraflayayım, tam YouTube tadında olsun :)

Aslında size fazla açıklama yapmama gerek yok. Eğer günlük, eyeliner olmadan, gözleri öne çıkaran, doğal duran bir makyaj görmek, fikir almak istiyorsanız bu seriyi kaçırmayın :)

 Fotoğraflarda gezerken onları incelemeniz yeterli, sadece bazı kısa teknik bilgilerini altlarına yazacağım ilginizi çekerse okumanızı tavsiye ederim :)






Bütün suratsızlığımla, sevgili fondötenimle başlıyorum, çünkü iyi kapatıcılık istiyorum o gün için :)))









Ve kapatıcıma geçiyorum. En sevdiğim kapatıcı, çünkü fotoğrafta arkada gördüğünüz (birazdan gülmeye başlayacak olan) suratsızın gözleri :) çukur ve altlarını bununla biraz aydınlatmayı seviyorum. Zira, çok gözüme batan bir morluğum da yok.




Uyguladığım bölgelerde fotoğraflarda gördüğünüz gibi.




Ve kaşlar. Essence kaş setini kullanıyorum. Hangi rengi olduğu belli sanırım :)



Kaşlar tamam.
Haydi pudraya :)



Ve pudra zamanı :) Ben parlayan bir insan olduğum için ehehehe :)



Ardından tamamennn matım :)




Yüzümü gölgelendirip şekillendirmeden asla.



Bu bir bronzer olsada elmacık kemiklerimin altını gölgelemede çok sevdiğim bir ürün.





Yüzümde gölgelediğim alanlarsa yukarıda gördüğünüz gibi.



Veee göz makyajı !



Bu rengi böyle geniş bir fırça ile tüm göz kapağıma, kaşlarıma yaklaştırmadan uyguluyorum.



Açılı bir fırça ile Wet n Wild Nutty tekli farını alıyorum.


Göz kapağımın katlanma çizgisine kedi gözü gibi kıvrımlı olacak şekilde uyguluyorum.



Ardından böyle incecik uçlu bir fırçaya farı alıyorum.



Ve alt göz çizgime uyguluyorum.



Gözlerde hafif bir parlama belirdi onlarda tamam :) 
Zaten yoğun farlar olmadığı için burada onları dağıtmak sorun değil, çok hafif bir dokundum dağıtma fırçamla o kadar diyebilirim.




Ve maskara sahnede.


Üst kirpikler.


Alt kirpikler.



Sanırım kirpikler tamam :)



Maybelline - 745




Ve makyajım bitti ! :)


Şımarma zamanı !!!!!!!!! 




Son bir bakış ;)

İşte bu kadar :)
Tabi bunu yapana kadar 3 kere fotoğraf makinesinin şarjı bitti. Yedek pili de boştu derken sandığımdan çok uğraştım.
Bu yüzden yorumlarınıza ihtiyacım var.
Yazımı beğendiğiniz mi ?
Devamı gelsin ister misiniz?

Şimdilik diğer yazıya kadar hoşçakalın :)



5 yorum:

  1. Yazını çoook ama çooook beğendim. Ne kadar çok uğraşmışsın belli. Eline sağlık. Ama yanlış anlamasan ufak bir sorum olacak. Sanki dudağın rujunu uyguladığın kısımdan daha büyük gibi? Alt dudağının bir kısmına ruj sürmemişsin gibi bir hava var? SAnki kalemle çerçeveleyip sürsen daha hoş olacak gibi. Kırmaz umarım eleştirim. Malum artık blog dünyasında eleştirmeye korkar olduk :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) kirilmadim tabiki ust dudagim ince baya benim ama yinede duzgun surmuyorum evet :) bende isterim kalemle cercevelemek ama her gün okula gidiyorum derste devamli gulmeler sohbetler dudagimi yaliyorum haliyle kurudukca o anda ve kalem kullanirsam ruj cikar kalem kalir geriye. Devamlida kontrol edemiyorum. Tazelemek icinde tekrar tuvalete gidip kalem cekmek istemiyorum dudaklarima arkadaşlarim of aylin hadi diye başımı yer :) sirf bu sebeplerden yani :)))))

      Sil
    2. Anladım çok haklısın, iş yeri içinde aynı şey geçerli dakika başı tazeleyemiyorsun. Ama mesele bazı markaların kalemleri o kadar kaliteli ki ben özellikle kullanıyorum. rujum gitse bile kalem kalsın diye. Guerlain mesela. tavsye ederim sana da. Bu arada sen üst demişsin ama ben alt demiştim :) Neyse bende beklerim bloguma. Yeni yeni geliştiriyorum! :) sevgiler.
      paylasmazsamcatlarim.com

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş, yorum yapmadan geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim benim hediyem sizlerin yorumları :)))

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...