19 Ekim 2014

Rimmel London Lasting Finish Fondöten - Nude - Medium Coverage ( Yüz üzerinde denenmiş Önce - Sonra hali ile)

Herkese merhaba ! :)

Bugün Watsons'larda Rimmel London standına yeni gelen bir ürünü sizlere incelemek istedim.
Zira bende standda görünce nedir bu dedim, araştırınca aynı markanın aynı isimde diğer fondötenini buldum ama bunu bulamadım ve hemen inceleme hevesi duyup aldım :)

Rimmel bu fondötenden 2 çeşit çıkarmış;
Orta kapatıcı
ve
Yoğun kapatıcı.

Ben çok beyaz tenliyim ve bana en iyi bu renk uyduğu için orta kapatıcı olanı almak istedim. Zira yoğun kapatıcı olanın en açık rengi bile bana koyu kaldı... 
Aynı zamanda mağazada elimde deneyince, yoğun kapatıcı olanı elimde bile ağır kalıp gibi hissettiğimden, hafif olan bu orta kapatıcıya hayır demedim.



Zaten bu markanın cam fondöten şişelerini seviyordum, bunu da oldukça sevdim. Ama kapağı, bu markanın çoğu ürününde olduğu gibi sakat :) Hemen çıkıyor sıkı değil. 

Pompası ise çok kullanışlı nokta kadar da alabilirsiniz, istediğiniz kadar da.



Gelelim ben nasıl uyguluyorum ?
Benim cildim nasıl, bende nasıl sonuç veriyor ?


Aslında yukarıda gördüğünüz gibi cildimde bol kızarıklık ve az da sivilce izi mevcut. Yapısal olarak T bölgesi yağlı diğer bölgelerim ise normal. 


Gelelim fondöteni uyguladıktan sonraki haline ve performansı hakkında yorumlarıma.


Gördüğünüz gibi aslında adı gibi orta kapatıcı, yani günü kurtarıcı diyebilirim.
Uyguladığımda nude, yarı mat bir bitişi var. Ancak gün içerisinde kesinlikle parlama yapıyor.
Çok kapatıcı olana nazaran daha hafif yapılı, yüzümde uzun saatler kalmadığı sürece rahatsızlık vermiyor.

Üzerinde 25 saat kalıcı diyor, yüzünde 25 saat makyaj tutmak ?!! Buna gerek yok, ben bu fontötene göze batmayacak kadar iyi durması için en fazla 10 saat veririm ki o da benim gibi gün içinde parlayan kişiler için arada pudralanma kaydı ile. Kısaca böyle drugstore ürününden 25 saat kalıcılıkta beklemeyin derim.. :)

Ayrıca belirteyim fırçayla tampon hareketlerle rahatça uygulayabiliyorum.

İçinde 20 faktör güneş koruyucusu var.

Fiyatı 18 tl.

Kısaca tam anlamıyla günlük kullanıma yatkın bir fondöten diyebilirim. 

Orta kapatıcı - Uygun fiyatlı - En iyi ihtimalle 10 saate kadar kalıcı - Hafif yapılı

^
Bu özellikler sizi tatmin ediyorsa, Watsons mağazaları sizi bekler hanımlar :)

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir, yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.
Hoşçakalın :)





2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler. Ben de merak ediyordum bu fondötenleri.

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...