17 Ekim 2014

H & M Make Me Blush - 3lü Allık Paleti

Hey ben döndüm ! :) Ayrıntıları konuşup kafa şişirmeyeceğim sanki hep varmışım gibi yazmaya devam :)

H&M makyaj malzemelerini ne kadar sevdiğimi sıkı takipçilerim iyi bilir :) Hatta bir çekilişimde far paletini hediye etmiştim. 
Şimdi ise allığı ile karşınızdayım. Bakalım allığı da diğer ürünleri kadar sevilesi mi ?




Aldığımdan beri 1 buçuk haftadır deneyimliyorum.
Kalıcığına ve pigmentine notum çok iyi.

Renklerden biri soğuk bir pembe, diğeri tam pembe iken, sonuncusu tam sıcak sonbahar rengi açık mürdüm bir ton. Favorim de sonuncusu.



Fiyatı ya 9 ya da 10 tl idi. 
Bu fiyata 3 allık ! :)
Öyleyse MAKE ME BLUSH :)

Allık sever iseniz h&m'de görünce bence bu 3lüyü kaçırmayın.

Son bir kez yakından bir bakış atın şimdi.


Ayrıca ben aldığım yerde bulamadım ancak bunun bir de şeftali tonları varmış, bulursanız bana da haber verin şeftalilere daha çok bağlanırım kesin :)

Şimdilik hoşçakalın, yorumlarınızı bekliyorum ! :)






4 yorum:

  1. mürdüm rengi harika görünüyor canım,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. H&M online satışa başlamalı, ne tatlı renkler güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulaşabildiğim bir marka olduğu halde dediğine sonuna kadar katılıyorum :) teşekkür ederim :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...