20 Ekim 2014

Dirty Works - Tırnak, kaş, kıl, tüy Makası

Tuhaf bir başlıkla size merhaba :)

Bilmeyenleriniz için söylemek isterim kaş işlerimi kendim yapıyorum, yani kısaltma, şekillendirme, inceltme, kalınlaştırma...vs. Benim dışımda kaşlarımı kimseye elletmedim şimdiye dek, diye tuhaf ötesi muhabbetime devam edeyim :))

Geleyim sadede, kaş makası istiyordum. Kaş makası olarak satılanları oldukça pahalı buldum.
Peki Dirty Works olan adı tırnak makası olan şeyi neden aldım, gelin açıklayayım :)





Öncelikle Dirt Works markasını önceden cilt bakım olarakta kullandığımdan bildiğim kadarı ile iyi, kaliteli bir marka.
Bu fikrimde yanılmamışım, çünkü makası deneyince oldukça keskin ve uğraştırmayan bir ölçüde rahat kestiğini anladım.


Ben bunu tırnak için kullanmıyorum, sadece kaşlarımı kısaltırken kullanıyorum. Peki neden ?


1.si tırnağımda böyle bir makasa ihtiyaç duymuyorum.

2.si Kaşa kullanıyorum çünkü tırnak için olup eğimli olmayan tek makas olarak bunu buldum ve genellikle bu tür makasların uçları hep eğimlidir.

3.sü gayet uygun fiyatlı olması, yani 6-8 tl gibi bir şeydi..

4.sü paketlemesi ve dizaynı da ayrıca çok hoşuma gitti.

Şimdi kaş şekillendirmede favorim oldu. Başka şekillerde de lazım olmaz mı ? Olur. 
Bu yüzden kaliteli ve keskin iyi bir makas arayışında olup bu markayı da duymak istersiniz belki diye yazmak istedim.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum :)
Hoşçakalın.



3 yorum:

  1. ben de tırnağımda kullanmıyorum.. kaşımda kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bloglarda bir ödül furyası başladı.Benim ödüllerimden birisi de senin için :)
    http://buraliolmayanlarlokali.blogspot.com.tr/2014/10/benim-de-dart-odulum-var.html

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...