6 Temmuz 2014

Sephora İndiriminden Jumbo Far Kalemi 06 Copper / Yorumlarım ve Renk Görselleri

Herkese merhaba !
Bugün sizlere son Sephora indiriminden aldığım, bende hayranlık uyandıran kalemi tanıtmak istiyorum.
Bu bir far kalemi. İsterseniz göz kalemi olarakta kullanabilirsiniz ancak genelde uçları kalın olduğu için tüm göz kapağına uygulamada daha elverişli.

Peki neden ben bu kaleme hayran kalmışım gelin birlikte inceleyelim.




Öncelikle adı üstüne 'indirim'den aldım ve tam 5 tl'ye aldım. Yazıklar olmasın bana diğer almadığım renklerine yanarım :)

Ah etmeyi bırakıp incelemek gerekirse, paketinde;
suya dayanıklı
ve
12 saat kalıcı
yazıyor.
Rengi ise 06 Copper.



Bir de kalemin tepesindeki renkle tam uyumlu bir renk çıktı içinden, bundan da aşırı memnun kaldım !




Gelelim performansına;
1- Gerçekten 12 saat kalıcı.
2- Abartısız suya dayanıklı...

Ben şaşırdım kaldım, 5 lira verdiğim bir far kaleminden bunların çıktığına. 


Burada ilk kez elimde denedim.

Sürerken yağ gibi kayıyor, müthiş !

Bir katta opak mı opak rengini veriyor.

Biraz beklettikten sonra parmağımla silmeye çalıştım. Biraz olsun çıkmadı. Müthiş sabitleniyor ve akmıyor.

Elimi ıslattım ve o şekilde kalemi dağıtmaya çalıştım, yine dağılmadı. Yani sabitlendikten sonra rüzgar vursa, yağmur yağsa, şimşek çaksa bana mısın demez :)

Tam sür, dağıt, rimelle ve dışarı çık bir ürün.

İndirimsiz fiyatından bir haberim ama görürseniz kaçırmayın, başkada bir şey diyemiyorum :)

Umarım bu yazıdan memnun kalmışsınızdır.
Şimdilik hoşçakalın :)


7 yorum:

  1. Ben de gümüş rengini aldım canım. Başka rengi olsa toplardım hepsini. :D Söylediklerine katılıyorum. Ben de çok memnunum. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalniz olmadigima cok sevindim :)) niye almadik cidden yaa bugunde gidemem sanirim bi sephoraya yoksa indirim tahminimce devam ediyo :)

      Sil
    2. Kalmamıştı benim aldığım yerde. Olsa kesin alırdım canım. Ki sendeki renk çok güzel. Devam ediyorsa bence gitmelisin :D

      Sil
    3. Dayanamadım ve gittim :) kalemden eser bile yoktu ya :( üzüldüm. Bu yazdığımın birebirini buldum tam 30 liraya :/ Neyse elimizdekiyle yetinelim dimi :)

      Sil
    4. Kısmet değilmiş. Artık diğer indirimlerde ne alacağımızı biliyoruz :D

      Sil
  2. Ayy çok güzelmiş ben de morunu görmüştüm ama neyse diyip geçmiştim. Kesinlikle bi sonraki indiirmde peşine düşerim:) Güle güle kullannn=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bugün gittim belki yine bulurum diye, indirim vardı ama kalemden tık yoktu :( moru olur her şeyi olur alınır, indirimsiz 30 liraymış çok şaşırdım yani :) görürsen kaçırma :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...