10 Temmuz 2014

Rival De Loop Allık 05 Numara (Apricot Blush)

Merhabalar ! :)
Bugün size beyaz tenli bir kızın, ''ay ben allık kullanamam,  zaten beyazım yanaklarımı kızartıp dikkat çekemem'' derken farkında olmadan 2. kez dibini görmeye yaklaştığı bir allığı sizlere tanıtacağım. Bu kız bendeniz oluyorum :))

Bu allığı Rossmann Mağazalarında Rival De Loop standında bulabilirsiniz.

Yaz ayları geldi ve artık sıcaklarla boğuşmaya cidden başladık, daha yaz gelmeden bu durumu tahmin edip ''allık kullanamam ama yazın aydınlık günlerinde de yanaklarım güzel ve canlı dursun istersem şöyle uygun fiyatlı bir allık alayım, kullanamazsam da ucuzdu der kafaya takmam'' düşüncesi kafamda belirdi.
Sonra bir Rossmann %50 indiriminde bu allığı hop diye kaptım :)

Beyaz tenli olduğum için kendime malesef pembeli, şeker kız tadında renkleri olan allıkları yakıştırmıyorum, çok sahte geliyor gözüme. Ama şeftali alırsam daha doğal kızarmış havası olacağını düşündüğümden bu rengi seçtim. Adı gibi 'Apricot-Şeftali' bir allık kendisi.

Performansını gelin yazının devamında konuşalım :)




Bu fotoğrafta gördüğünüz, allığın, yazısı yazılmadan, acımadan, kıyılarak bolca kullanılmış hazin sonu :)

Ortasında markanın amblemi var ki bence çok hoş ayrıntı. O kadar çok kullanmama rağmen çıkmadı da ayrıca.


Eğer mat bir allık istiyorsanız, bu size göre değil açıkçası. Çünkü içinde ışıkta belli olacak ışıltılar var. Bu, bazı allıklarda olduğu gibi aydınlatıcı görevi görmüyor. Sadece elmacık kemiklerini hafifçe öne çıkartıyor.
Fotoğrafta gördüğünüz gibi bronz-turuncu, bayıldığım bir renk. 
Eğer aşağıda ki fotoğrafın üstüne tıklayıp büyük halini de incelerseniz içinde ki parıltıları görebilirsiniz.




Performans olarak, zaten bu yazıyı geç yazmamın sebebi, son 2 gündür İstanbul tam anlamıyla kavruluyor. Serin yerden dışarı çıktığınızda asfalttan nem ve basınç resmen yüzünüze çarpıyor. Dün hafif bir makyaj yapıp bu allığı kullanmıştım.
O denli terledim ki burnumdan elmacık kemiklerime doğru hiç makyaj kalmadı, fondöten falan yalan yani :)

Ama akşam eve geldiğimde allığın tümüyle durduğunu fark ettim. Daha neler dedim. Allık aynı sürdüğüm renkte sürdüğüm şekilde duruyor.
E haliyle,
Kalıcılık 10/10

Fiyatı hatırlamıyorum ama sanırım 10 lirayı geçmiyordu. Hele birde zaten %50 indirimde aldım. Tadından yemeyin :)

Tozutma konusunda çok kötü değiller. Yumuşak oldukları için aşırı olmayan ölçüde bir tozutma söz konusu yani şimdiye dek allığa üfleyip tozları uçurmamı gerektirecek bir durum olmadı :)

Pigmentasyon açısından bayıldım. Zaten dediğim gibi yumuşak bir allık, ne kadar ürün almak isterseniz o kadar fırçaya alabiliyorsunuz. Yine de azar azar kullanmanız tavsiyemdir, çünkü renkleri gayet güçlü. 


Bu arada içinden küçük birde fırçası çıkıyor, onu kullanırsanız allık çok ama çok tozutuyor, o yüzden daha yumuşak bir fırça, gerekirse parmaklarınızı kullanmanızı öneririm :)


Benden bu kadar, umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur.
Hoşçakalın.



3 yorum:

  1. Rengi çok güzele benziyor yalnız. RDL allıkların kalıcılıklarının iyi olduğunu beklemezdim. Merak ettim şimdi, indirimde bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) bende beklemiyodum, internette diger renkleride arastirdim yazanlar hep kaliciligindan soz etmis. İndirimde sans vermeden gecme :)

      Sil
  2. renk çok hoş :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...