1 Temmuz 2014

Maybelline Baby Lips Cherry Me

Herkese merhaba !
Bugün Maybelline'in sansasyonel ürünü olan Baby Lips rujların arasından Cherry Me'den bahsetmek istiyorum.
Türkiye'ye henüz çok yeni geldiler. Watsons, Gratis, Rossmann'larda bulabilirsiniz.





Maybelline'in dudak ürünleri meşhurdu, bir de bu sevimli ve iddialı paketleri çıkarmaları tabi ki çok ilgi çekici oldu :)

Bu rujun paketini attım ama birde dışı pembe olanı var paketler nasılsa aynı diye onun arka paketini fotoğrafladım kusura bakmayın :)


İddiaları;
8 saat nemlendirme
Daha nemli, yumuşak, korunmuş dudaklar.

Benim dudaklarım şimdiye dek takır takır olup hiç kurumadı ama annemin hep çok kurur. Ona da aldım kullanmaya başladı, eskisine nazaran ilk 1 hafta kullanımda şuan dudaklarının daha yumuşak olduğunu söyledi.

Yani nemlendirme konusunda süper olmasada iyi olarak tanımlayabiliriz kendisini.



Burada rengi çok koyu görünsede aynı Nivea Dudak nemlendiricisi Fruit Shine serisindeki kırazlısı gibi, çok renk vermiyor.


Yani bu. Hatta şöyle söyleyeyim, olurda bu Baby Lips'lere ulaşamazsanız bilin ki bu Cherry Me ile Nivea Cherry'nin hiç bir farkı yok :) İçiniz çoook rahat olsun.



Yapısı ne tam ıslak ne tam kremsi. İkisinin arası kıvamda. Kat kat sürerseniz çok az koyu bir kiraz rengi oluyor.
Görüntüsü yukarıda dudağımdaki gibi.
Şu yaz aylarında verdiği o tatlı kiraz rengini çok ama çok seviyorum diyebilirim :)

Fiyatı çoğu yerde fiyatı 5.9 tl. Gelir gelmez kısa sürede indirime çokça girdi. Bu tarz fırsatları kaçırmazsanız, almakta da hevesiniz varsa, denememek için neden yok.


İşte bu kadar.
Umarım yazıyı beğenmişsinizdir.
Hoşçakalın :)



2 yorum:

  1. Bu ürünün çok şişirildiğini söyleyenlerde var. Ben lip balm bitirme konusunda beceriksiz olduğumdan elimde açık bir 3-5 tane varken artık almamaya dikkat ediyorum. Sen almışsın, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Cok yararli bir yaziydi :) benim blogumada goz gezidirirmisimiz acaba :) suisilll.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...