21 Temmuz 2014

Blogumun büyük 1. Yılı ÇEKİLİŞİ !! -SONUCU-

Herkese merhaba !
Büyük çekilişim 1 gün gecikmeli sonuçlandı. Özür dilerim bunun için sizden. Çünkü kısa süreli bir işe girdim. Ve 8 saat ayakta çalışıyorum. Dünde yorgunluktan eve dönemedim çalıştığım yere yakın olan ablamın evinde kaldım, laptopımda haliyle yanımda yoktu... :) Çekilişte sonuçlanamadı :)
Bugünü bekledim ve adil bir liste oluşturdum işte sonuç.



Tebrikler ecefobi
Lütfen instagramda yazdığım gibi, orada özel msjdan ya da behiye.aylin@gmail.com dan bana tel. numaranı ve adresini yolla en kısa zamanda :)

Blogumun 1. yılı tekrar kutlu olsun o zaman :)
Bir daha ki çekilişimde görüşmek üzere :)



3 yorum:

  1. Yeni işin hayırlı olsun.Kazananı tebrik ederim.:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullansın şanslı kişi:)

    YanıtlaSil
  3. tekrar teşekkür ederim :) mail yolladım
    yeni işinde kolaylıklar dilerim.
    sevgiler

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...