1 Haziran 2014

Uygun Fiyatlı ve Çok Başarılı Bir Fondöten Fırçası (9 tl)

Herkese merhaba :)
İddialı bir başlıkla karşınızdayım.
Bir zamanlar uzunca bir süre fondöten fırçası isteğiyle gezer dururdum. İyi bir markanınkini sonunda aldım ama o da çooook meşhur bir fırça olduğu halde beni bir noktaya kadar memnun etti, çünkü ben daha da yumuşak bir fırça istiyordum.
Yaklaşık 1 ay önce Kipa'da kozmetik bölümünde fırçalara gözüm gitti. Pudra fırçası arıyordum. Öyle yüksek bir markada almayacağım dedim kendime. İyi güzel bir pudra fırçası buldum. Sonra bu fırçayı gördüm. Adı pudra fırçası olarak geçiyordu ama.



Ve görünce hemen Elf pudra fırçasına çok benzettim. O da bu şekilde.


Pudra fırçası olarak geçiyor. Ama fondöteni harika uygulaması ile ünlü bir fırça haline gelmiş.
Bende birbirlerine benzetince hemen ışıklar yandı dedim ki ''E o zaman bu da harika fondöten uygular !''



Kipa'da fiyatını da bu kadar ucuz görünce paketi açılabilirdi açtım ve kıllarına bir dokundum. Yumuşacık !
Gerçekten 35 lira verip aldığım fırçanın bin kat üstünde yumuşak.
Hemen sepete attım ama bir soru işareti daha vardı kafamda. Ya kullandıkça kıl dökmesinden illallah edersem ? Onu da deneyip görmek istedim.



Fırçayı bu pakette bulabilirsiniz.



Gerçekten yumuşaklığından çok etkilendim. Ardından eve geldim yıkamadan dayanamadım ve bir test ettim. ''Vaovv'' dedim. Göz altı kapatıcımı da artık aynı fırça ile uygulayabiliyorum çünkü bu sefer fırça gözüme batmıyor ve çok yumuşak olduğu için hemen şekil alıp göz çukuruma oturuyor. Ve hiç çizgilenme yapmıyor !
Ardından ilk kez yıkadım ve yıkarken sadece 1 kıl döktü. Sonra 5 gün ard arda bu fırçayla fondöten uyguladım. Kirlendikçe çizgilenmeye yapmaya başladı sadece. Ki bunu 35 liraya aldığım fırçada da yaşadım. 
Bu sorunu tampon hareketlerle uygulayarak çözdüm.



Paketin arkasında tabi fırçanın amacı farklı geçiyor.
Pudra içinde denedim. Onda da çok başarılı idi.
Elif Cosmetic olarak internette araştırma yaptım ve bir kaynak bulamadım bulsamda bu fırçayı bulamadım doğrusu.
Elf ve Elif'te ne kadar birbirine benziyor değil mi ? :))



Oldu mu kullanalı 1 ay, yıkayalı artı 5 ve kıl dökülmeyeli hiç :)
Tabi bu arada kuruma hızını da başarılı buldum yani 1 gecede kuruyan fırçada var ama bu 1 günde tam anlamıyla kuruyor diyebilirim.

Gittim hemen 1 tane daha aldım. Ben özel günlerde başkalarına da makyaj yapıyorum bu yüzden ihtiyacım vardı. Normal günlerde de kendime çevire çevire kullanıyorum :)

Yolunuz Kipa'ya düşerse bu fiyata alabilirim diyorsanız sakın kaçırmayın !

Pudra için
Fondöten için
Göz altı kapatıcısı içim..
Yumuşacık...
Daha ne olsun ?


İşte bu kadar, umarım beğenmişsinizdir yazımı hoşçakalın :)



15 yorum:

  1. KIllarının kütlüğü ve yoğunluğu elf kınlıyle aynımı tatlım eğer paket kolyca açılıyorsa bakıp elleyip öyle almayı düşünüyorum şuanda,güle güle kullan çok tşkler tavsiyen içinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kütlüğü aynı yani elf'i hiç elime almadım ama bildiğim kadarıyla o da dümdüz değil mi canım, bu da dümdüz hiç eğim yok. Paket kilitli falan değil açıp kapamak çok kolay çok rahat açıp inceleyebilirsin :) umarım beğenirsin, rica ederim :)

      Sil
  2. Çok iyi görünüyor fırça canım. Ben de edinirim bundan diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok memnunum :) Umarım sende çok memnun kalırsın :)

      Sil
  3. Ben de göz altlarıma kapatıcıyı fırçayla uygulayamıyorum RT ler bile batıyor çok hassas maalesef :/ Yaşadığım şehirde kipa yok şans .. Yoksa alırdım mutlaka :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ve böyle tüy gibi yumuşak fırça bulmakta zor bize :/ İnşallah ulaşabilirsin fırçaya ya da benzerini bulursun canım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Kipaya onca gidiyorum hiç görmedim.Bir daha ki gidişimde iyice bakıcam denemek istiyorum:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah elinle koymus gibi bulursun canim ve zevkle kullanirsin :)

      Sil
  5. Harikaymış. Kipa yok buralarda ama denk gelirsem mutlaka alırım.

    YanıtlaSil
  6. Bende görmüştüm kipada hemen almam lazım :)
    Bloğumda çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen almalisin bncede :) Cekilisine bi goz aticam hemennn :)

      Sil
  7. Bu yazi ve youtubedeki fırçalar videondan sora gidip bu fırçayı ve gold markasının karıştırma fırçası far fırçasınıda aldım bir kaç haftadır kullanıyorum gerçekten hem uygun fiyatlı hem yumuşacıklar üstelik kılda dökmüyorlar teşekkürler

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...