2 Haziran 2014

TAG: Sadece 1 Kelime

Selamlar, bloggerlık hayatımın eski zamanlarında çok tag-mim yapardım :) 
Baktım ki son zamanlarda yapmıyorum.
Doğrusu kendi keyfi yazılarım içinde sizi sıkmak istemiyorum. Ama bu tagi çok zevkli buldum ayrıca çokta kısa, okuması kolay :)
Kimse beni taglemedi ben kendimce gelin güvey oluyorum.
Öyleyse en başından diyorum ki bu tagi okuyan tüm bloggerları tagliyorum :)
Haydi buyrun bakalım.


1- Telefonun nerede ?
Yanımda.
2- Partnerin ?
Nerdeee..
3- Saçların ?
Kestane.
4- Annen ?
Nefesim. 
5- Baban ?
Yorumsuz.
6- En sevdiğin eşya ?
Sürahi !
7- Son gece gördüğün rüya ?
Hayallerimdi.
8- Hayalindeki araba ?
Juke <3<3
9- İçinde bulunduğun oda ?
Huzur.
10- Korkun ?
Allah.
11- 10 sene içinde ne olmak istiyorsun ?
Paralı :)
12- Sen ne değilsin ?
Düşüncesiz.
13- En son yaptığın şey ?
Post.
14- Üzerinde ne var ?
Laptop :)
15- Senin hayatın ?
Engebeli.
16- Moralin ?
Orta.
17- Şuan ne düşünüyorsun ?
Düğün. (Ablamın :))
18- Senin bilgisayarın ?
Acer.
19- Bira ?
Buzzzzlu !
20- Aşk ?
Kısmet !

Hoşçakalın ! :)


1 yorum:

  1. Merhaba, blogunuz çok hoş, beğenerek okudum, takibe aldım, ben de sizi beklerim, sevgiler, www.mekilaningezegeni.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...