19 Haziran 2014

Blogumun büyük 1. Yılı ÇEKİLİŞİ !! -KAPANDI-

Selamlar Temmuz geldi çattı. Geçen sene tam 1 temmuzda bu blog için ilk yazımı yayınladım :)
Sizinle acı tatlı, bol bilgili, muhteşem bir sene geçirdim, istedim ki ailem büyüsün, artalım daha da.

Kocaman bir çekiliş karşınızda.

Tuhaf gelecek evet, bu çekilişi önce instagram hesabımdan başlattım.
Çünkü bloguma kıyak geçtim ;)

Şimdi siz blogumu takip eder ve bu yazının altına ''Blogu takip ettiğiniz Adınızı'' ve ''Size ulaşabileceğim bir mail adresinizi'' yorum olarak yazarsanız sırf blogtan beni takip ettiğiniz için 1 yorumunuz 2 çekiliş hakkı verecek size ! :) Blogu takip etmek ayrıcalıktır yaniii :)

Neden instagramı da işe kattım ? 
-İsterseniz instagramdan beni bhyln adı ile bulun, orada beni takip edin, ardından çekilişi duyurduğum fotoğrafı kendi profilinizde #bhylnilebuyukcekilis hashtagi ile paylaşın. Böylece instagramdan katılarak 1 çekiliş hakkına sahip olmuş olacaksınız.

Hem blogtan hemde instagramdan paylaşırsanız 3 çekiliş hakkınız olacak. O zaman lütfen INSTAGRAM da paylaştığınız fotoğrafın HASHTAGİNİN yanına BLOGTA BENİ TAKİP ETTİĞİNİZ ADINIZI DA EKLEYİN. O zaman buradan yorum yazmanıza da gerek kalmaz :)

Anlamadığınız bir şey olursa lütfen behiye.aylin@gmail.com a mail atın :)

Yazının sonunda ki küçük notlarımı da okuyun lütfen :)

Gelelim mi hediyelere ?

(Fotoğrafların kusuruna bakmayın, foto makinamı ablam balayına götürdü, sırf onun düğün koşturması yüzünden bloga da yazı yazamadım zaten :) neyse 3310la çekmişim gibi duruyor bu yüzden ehehe )



Hediyelerin hepsi bu. Gelin tek tek bakalım :)




Hayatımda ilk kez bir farı tek başına kullandırttı bu Wet n wild diyebilirim :) O kadar güzel bir renk yani. Bir tane kendime alırken size de aldımmmm :)



Nyx'ten, aşırı derecede memnun kaldığım jumbo far kalemi. İsterseniz tüm göz kapağınızı isterseniz kirpik diplerinizi isterseniz de göz pınarlarınızı boyayın ve aydınlatın. Ayrıca bu kalem harika bir far bazı görevi görüyor.




Baby Lips ler Türkiye'ye gelmişken onsuz bir çekiliş düşünemedim bile. Hemde gidip sizin için renklisini buldum :) Yaza çilek gibi dudakla başlayın diye.



H&M markasının makyaj malzemelerinin arasından en çok bu paletten memnunum. Bende de pembesi var. Hatta bu yazıda bahsetmiştim, buraya tık tık. Bir de sizin olsun siz çok memnun kalın istedim :)




Beauty blender çakması, gratisin bize sunduğu eklips markası. BB kremimi, fondötenimi hepsini ama hepsini kusursuz uyguluyor. Kazanan takipçim bu süngeri keşfetsin ya da yedeklesin istediimm :)



Yüz temizleyicilerimi uygularken en sevdiğim aparat ! Bununla yüzünüzü çizmeden nazik şekilde masaj yapabilir, temizleyebilirsiniz :) Silikon ve parmağınızı geçirebildiğiniz aparatı ile çokkk kullanışlı. WATSONS'a bu ürünü ürettiği için teşekkürler :)




Bir kadının çerçevesi kaşlarıdır demiş büyüklerimiz. Öyleyse bu Essence kaş kiti ile makyajınızı artık kaşlarınızı doldurarak yada şeklini düzelterek bitirebilirsiniz.




Ruj olarakta kullanabildiğim en güzel dudak kalemi, gül kurusu gibi hafif açık bir renkte seçtim sizin için :)




Essence'in 07 numaralı saten bitişli ruju... Hastasıyım, bendekini sevince size de aldım. İlk kez renkli bir ruju kullanmaktan yamulttum :) Koyu tene de açık tene de ha-ri-ka ! :)




Rujunuzu dudak kalemi ile de tamamladınız şimdi yaza uygun tatlı pembe, yapış yapış olmayan bir lipgloss geçin üstüne :)




Kaşları doldurduk, gözleri boyadık, kirpikleri unutmadım bir de hacim veren maskara ekledim hediyelerinize :)




Vaseline'in yurt dışında çok ünlü jeli bize de artık geldi. Vaseline her zaman çok iyiydi. Bununla parfümünüzün kokusunu bile sürdüğünüz yerde arttırabileceğinizi söylüyor vaseline. Bir tane bebek kokulusunu size kaptım :) Gerçekten bebek kokuyor. Kendime de aldım biliyorum :))



Gratis'in satışa sunduğu Pierre f markasının nazik soyulabilen nem maskesi. Hassas ciltlere de uygunken böyle bir maskeyi denemenizi çok istedim. Yüzünüze uygulayın kurumasını bekleyin ve yüzünüzden soyarak çıkarın. Çok eğlenceli değil mi ! :)




SAÇ TEBEŞİRİİİ :) Bu kadar ünlenmişken pembe bir taneyi kaptım hediyelerinize eklediiim :)





Bu testerları da siz deneyin, beğenirseniz rahatça gidin alın diye ekledim :)


Ve hepsi bu kadar :)
Çekiliş 19 temmuz saat 00:00'a kadar devam edecek. Instagram üzerinden paylaşırsanız 20 temmuzda lütfen profilleriniz açık olsun. Ben de sizi not alabileyim. 
Henüz yurtdışına gönderimim yok malesef :/

Kazanırsanız kargoyu tabi ki ben ödeyeceğim.

Umarım beğendiğiniz bir çekiliş olmuştur.

1 yıldır benimle birlikte olduğunuz için çok teşekkür ederim.
Bu yazıyı paylaşırsanız beni çok mutlu edersiniz :) 
Hoşçakalın :)


77 yorum:

  1. Hediyelere bittim :))

    Blogda Yaseminniey Krsygt adıyla izliyorum :)
    ysmnmrt2010@hotmail.com

    Hemen instagrama da koşuyorum :))

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)
    GFC'de Beyaz Kız olarak takipteyim.
    lapellebianca@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu sinem soydas olarak takipteyim ve cevrelerime ekledim instagramda durununoyuncakdunyasi olarak takipteyim ve paylaştım mail: drsnm1307@gmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Daha nice yıllara olsun blogun inşallah. :)

    -GFC: m_frantic
    -Mail: gokcelik89@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. süpeeeer :)
    ecefobi olarak gfc takipçinim
    ecefobi@gmail.com
    hemen instagramda da katılıyorum kullanıcı adım: ecefobi
    sevgileeer :)

    YanıtlaSil
  6. selam
    gönül madamı gfc den izlemeye başladım
    gonulmadami@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. ama ben hiç çekiliş kazanamadım yaaa bu kez bana çıksın dinimiz amin :))) zaten takipteyim tatlım Gulsinem olarak :) benm de çekilişim devam ediyor beklerim.

    YanıtlaSil
  8. aynı adla gfc'den takip ediyorum, süper bir çekiliş olmuş :)

    e-mail: gvzkitapkurdu@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. canım , öncelikle nice yaşlara diyeyim , güzel paylaşımlarının bekliyoruz ve darısı başıma diyorum

    gfc den soslubadem olarak takipteyim
    soslubadem@gmail.com mail adresim
    bu güzel çekilişide bloğumda paylaştım
    http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/2014/06/bir-bhyh-blogunun-buyuk-1-yl-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Gfc'den Sawako Kuronuma olarak takipteyim :)
    gmail; bogurtlenrecelimiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. merhaba,
    adresim : lilykittin@gmail.com
    GFC : Seçil Şenol
    bloglovin:secilsenol
    teşekkürler nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba hediyeler çok güzel 1.yılınız kutlu olsun :)
    GFC: Ebru Taş takipteyim
    Blogumda duyurdum: http://sensubatintamamisin.blogspot.com.tr/2014/05/cekilis-duyurulari.html
    Instagram hesabım yok.
    Mailim: menfiebru@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, gfc ve bloglovin den Melis Çakır adı ile takipteyim
    sevkiyemeliscakir87@gmail.com
    sewgiler..

    YanıtlaSil
  14. Selamlar
    GFC sibel yıldırım
    i.g @fullbeautys

    nice yıllara

    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba :) blogunuzu takibe aldım mail adresinde seride bezirgan@gmail.com inşallah bu çekilişin şanslısı ben olurum bende bloguna beklerim henüz oldukça yeniyim

    YanıtlaSil
  16. Gfc Elif Ece Öztürk
    Instagram: hitlerinkizi
    E mail: elif.ece.ozturk@outlook.com

    YanıtlaSil
  17. merhaba ,
    niceyıllara............
    *gfc de Nurten yıldırım
    sevgilerle.......

    YanıtlaSil
  18. Selamlar Yesim Tirpanoglu ismi ile takipcinim
    Yesimtongsir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Yesim Tirpanoglu ismi ile takipcinim
    Yesimtongsir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. merhaba
    gfcde Mürüvvet Tuncal olarak takip ediyorum.
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Merhaba
    Bloğunuzu pembe pamuk adıyla gfc den takip ediyorum.
    pembepamuk06@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. merhabalar
    gfc yıldız zaten takipdeyim igdende takibe alıp duyurdum
    yildiz111@hotma
    l.com
    paylaşım
    http://instagram.com/p/pf_AxsESiZ/

    YanıtlaSil
  23. Merhaba rafflesia adiyla takipteyim.
    rafflesia-sr-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Merhaba rafflesia adiyla takipteyim
    rafflesia-sr-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Uzun yıllar sürer umarım. Darısı başıma.
    Birgün Belen adıyla takip ediyorum.
    birxman@gmail.com
    Herkese iyi şanslar

    YanıtlaSil
  26. merhaba, çekilişinizi çok beğendim gerçekten:)
    Gfc de Şüheda Kocaağa olarak takipteyim
    suhedags10@gmail.com
    sevgileer hiç şansım yoktur ama katılmadan edemedim

    YanıtlaSil
  27. Bloğunun 1 . yılı kutlu olsun canım :)
    Elif adıyla takipteyim, elifzerek@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. zilliminaty@gmail.com blogunun 1.yili kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  29. merhaba
    blogunuzu nazmuge adıyla izliyorum.çekilişiniz cok guzel:)
    nazlimugeuner@hotmail.com
    sevgilerrr :)))

    YanıtlaSil
  30. Merhaba :)

    Blogunu Gfc olarak Küçük Sırlar adıyla takip ediyorum.

    MAİL:kucukk.sirlarr@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. merhabalar gfc üzerinden selver eken olarak,insta üzerinden 0bivanken0b1 olarak takipteyim.
    herkese bol şanslar :)
    selverekn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba,
    Gfc: tipi ozdemir olarak takipteyim:)
    twitter dan duyurdum tipiozdemir
    mail: tipiozkan@gmail.com
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  33. Şimdi tamamdır sanırım tweetledimde😊
    Gmailde: mehtapyavuz1454@gmail.com
    Bol şans bana

    YanıtlaSil
  34. Merhaba
    Gfc: Beyza Nur
    Mail: yeditepelisehirli@gmail.com
    Blog: http://you-must-death-cool.blogspot.com.tr/2014/06/birbhyln-birinci-yl-cekilisi.html
    İnstagram kullanmıyorum.
    Herkese bol şans :D

    YanıtlaSil
  35. Her yerden takipteyim hediyeler çok güzel:
    Bloglovin ozge cevik
    gfc lillith
    g+ ozge cevik
    blogumda paylastım http://bloodylillith.blogspot.com.tr/2014/06/bir-bhyln-blogumun-buyuk-1-yl-cekilisi.html
    g+ paylasımım https://plus.google.com/105237043194156581239/posts/JBKyB24xS6e

    YanıtlaSil
  36. Bu arada mail adresim beatweeds at yahoo dot com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  37. Tebrikler :) duygu er adıyla takipcinizim
    Mailim duyguer9235@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. selamm, blogunun ecosmus ismiyle izleyicisiyim:)
    ecosmus@hotmail.com
    herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  39. Merhaba :)
    GFC: limonlu kek
    0limonlukek0@gmail.com

    Bende bloğuma beklerim :) http://happy0neday.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  40. Merhaba
    Bloğunu Berna Ecer ismiyle takip ediyorum
    Bernusum-35@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  41. Merhaba! Ben de katılmak istiyorum :)

    Zeynep Yılmaz ismiyle takipteyim blogunu

    Email: espacio334@gmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  42. Merhaba inşallah 1 değil 10 yılı geride bırakırsınız :)
    Shoesparadise hesabı ile takipteyim.
    Email'im : bilgesukilinc@hotmail.com

    :)

    YanıtlaSil
  43. Merhaba :) Sizi severek takip ediyorum
    GFC adım : shoesparadise
    email im : bilgesukilinc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Merhabalar, Ayselmrc ismiyle takipteyim
    Instagramdan da aynı isimle çekilişinize katıldım
    Sevgiler ayselmrc@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Merhaba,
    Blogunu GFC'den Bu. S. adıyla takip ediyorum.
    Bu. S. adıyla çevlerime ekledim.

    İnstagramdan takipteyim ve çekilişi duyurdum,
    http://instagram.com/p/pyJAP4AzRV/?modal=true


    burcinsolakk@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Merhaba
    GFC: Buse dönmez
    Email buse.dnmz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. mrb g+,bloglovin ve gfc den deniz gür (gür deniz) olarak,instagramdan moonsharose olarak takipteyim.mailim denizgr@ymail.com sevgiler :) http://instagram.com/p/pynFUTs5X1/?modal=true

    YanıtlaSil
  48. Merhaba,
    GFC den lilac silvia olarak takipteyim
    lilacsilvia@gmail.com
    SEVGİLER :)

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. Merhaba F.Reyyan Saka olarak izleyicinizim:)
    f.reyyan.s@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Mrb, reyhane olarak takipteyim.

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Slm GFC:tuba şanal
    instagram :tubasanal77 http://instagram.com/p/p3gQaewia5/?modal=true
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. gfc de Sura poyraz mail adresim : zayniestyxxs@hotmail.com :))

    YanıtlaSil
  54. Simgeesahinn__ simgeesahinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Simgeesahinn__ simgeesahinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Hediyeler harikaa dua eder oldum kazanabilmek için..:))
    Gfc de gözde acar ismiyle takip ediyorum..
    İnstagramda sgzdacarr ismiyle takipteyim cekilisinizi paylaştım..
    Gozdeeacar94@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Merhabalar.
    Merve Çelik olarak bloğunun takipçisiyim.

    Hediyeleri kazan şanslı kişi olma umuduyla :):)

    mrvcelikk@gmail.com

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  58. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  59. Merhaba Aylin abla ^_^
    Rana Zerek olarak bloğunu takip ediyorum.
    rana.zerek@gmail.com
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  60. Gfc Tuğçe Akçay Instagramdan avonbutik35 olarak takipteyim.
    tugce.akcay94@hotmail.com

    YanıtlaSil
  61. selamlar
    gfc : süslü püslü
    hediyeler muhteşem
    şimdiden teşekkürler
    bilge-71@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. esra serin adiyla takip ettim. serin.esra@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. Öncelikle 1. yaşın kutlu olsun:)
    Çok güzel bir çekiliş olmuş gerçekten.
    Fulya Öztürk olarak takip ediyorum.
    Mail:e.fulyaozturk@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Merhaba :)
    gfc : josafir jr .
    Blogda 1. yaşın kutlu olsuun :))
    josafirr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. merhaba:)
    gfc cansu ozcelebi
    cansuozcelebi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. GFC: irempeleen olarak takipteyim.
    e-mailim: irempeleen@hotmail.com
    Harika bir çekiliş olmuş, blogunun birinci yılını da kutluyorum :')

    YanıtlaSil
  67. instagram=rabia.duzen.77
    gmail=rdrabia24@gmail.com
    blog=makyajdblogspot.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba, kazanan çook şanslı olacak sanırım.. :)
    7tepe olarak izleyicinizim.. http://www.bloglovin.com/sevtapseyda
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  69. merhaba saliha keltepe olarak izleyicinizim
    http://www.bloglovin.com/salihakltp
    salihakeltepe@gmail.com
    sevgilerr :))

    YanıtlaSil
  70. merhabalarr :) gfc ve bloglovinden kübra k olarak takipteyim
    kbrklc.93@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. selamlar,
    öncelikle hediyeler çok kullanışlı tecrübeyle sabit,
    gfc mine karaahmet
    minekaraahmet06@gmail.com
    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  72. Merhaba, izleyicinizim: sengulsevda
    sengulsevda@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  73. Merhabaa gfc Tuğçe Özkan
    glmr.grls@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Merhaba =)
    Gfc: neseli zebra
    Mail: neselizebra@gmail.com
    G+: neseli zebra

    YanıtlaSil
  75. Merhaba
    GFC:Duygu Kasım
    instagram duyguw86
    duyguw86@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. merhaba bloğu izliyorum achejenny
    instagram @achejenny
    achejenny@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  77. Merhaba Gfc kumral28 olarak izliyorum.
    feride ismailoğlu
    feride28@gmail.com

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...