23 Haziran 2014

AliExpress Alışverişim

Türk online alışveriş sitelerinin kazık kargo paralarından, mağazada 5 lira olan ojeyi 10 liraya ''garage sale'' adı altında satmalarından, verdikleri 10 liracık hediye çekine bile 50 lira sınırı koyanlarından 'öggg' geldi !!

Haliyle yeni arayışlara girdim ve AliExpress sitesini keşfettim. 1 günde araştırdım, o gün içinde alışverişi yaptım. Çünkü sitenin mantığı aynı gittigidiyor sitesi gibi. Bir ürün elinize ulaşmazsa paranız satıcıya varmadan size dönüyor. Bu kadar basit :)

Sitede ücretsiz kargo diye bir seçenek var, tabi ki bütün aramalarımı onu seçerek yapıyorum ehehe :)
Bu ürünlerin hepsi ücretsiz kargo ile geldi.
3 şeye toplamda 10.7 $ verdim. O günün kuruyla 20.9 tl tutmuş.
Türkiye'de 1 sahte ama kaliteli gözlük 20 tl... Eh ne diyeyim :)

Ayrıca ücretsiz kargo ile taa Çin'den geliyor ama kargo takip numarası da veriyorlar. Ürünler satıcıdan çıkıp ülkeye girene kadar kargo sayfalarından takip ettim. Bu da harika bir şey.




Tabi ki çok dikkatli bir alışveriş yaptım ve bu  alışverişim iyi satıcı sayesinde 26 günde elime ulaştı :)


Ray Ban modeli bu gözlüğü çok beğenerek aldım. Yüzü küçük erkeklere de kızlara da çok yakışan bir model. Herkes bana çok yakıştırdı :) Ama babam denedi, onun yüzü çok geniş olduğu için biraz küçük kaldı. Bende kaşık suratlı değilim ama orantılı oldu yani :))
Kalitesinden çok memnun kaldım, güneşte etrafı camıyla aynı renk görmüyorsunuz mesela, Türkiyede ki adi gözlükler gibi değil yani :)
Fiyatı: 3.47 $
Bu linkten ürüne ulaşıp ücretsiz kargo ile alabilirsiniz :)



Aynalı gözlükler çok moda oldu, kendi yüzüme de yakıştırınca almak istedim. Amaaa bu benim yüzüme çok büyük geldi. Gerçekten minicik bir suratım yok ama yanağımın yarısını kapladı :) Bu yüzden bende gözlüğü babama verdim :)
Bunun da kalitesinden oldukça memnun kaldık :)
Fiyatı: Ben aldığımda da indirimliydi. 2.70 $
Bu linkten ürüne ulaşıp ücretsiz kargo ile alabilirsiniz :)





Son zamanlarda beğendiğim çantalar fermuarsız ! Bu saçma moda da yeni çıktı. İstanbul gibi hırsız cenneti, toplu taşıma araçlarında balık istifi olduğumuz bir şehirde yaşıyorum, çantamın açık olması çok rahatsız edici. Ama o çantaları çokta beğeniyorum...
Bende bu çanta içi düzenleyiciyi buldum. Hem yumuşacık, içinde bir şey kırılmaya müsait değil hem de fermuarlı gözleri var. Yanında ki çıt çıtları ile dar çantalara koyup içine bir şey atınca genişlememesinde işe yarıyor sanırım.
Sadece mor rengi en ucuz olanıydı, rengin önemi yok dedim aldım :)
Fiyatı: 3.89 $
Bu linkten ürüne ulaşıp ücretsiz kargo ile alabilirsiniz :)


Aslında bu benim 2. alışverişim :) İlk alışverişim daha alengirli oldu, yine kısa zamanda ama eksik gelmesiyle bir kargoyla daha eksik ürünü vs. bekledim. Onunla ilgili bir yazı da hazırlayacağım. Satıcı ile iletişimi mi vs. size aktaracağım :)

Şimdilik bu kadar. Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Hoşçakalın :))




3 yorum:

  1. Çekilişe instagram üzerinden kizlarmekani adı ile katıldım blogunuzu da takip ettim 😊

    YanıtlaSil
  2. ödenen ücrete bak gerçekten komik fiyatlara harika şeyler almışsın canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Sayende aliexpressi keşfettim çok ucuz fiyatlara işe yarar ürünler var paypal kullanmayı öğrensem iyi olacak ikinci yazıyıda merakla bekliyorum

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...