22 Mayıs 2014

Wet n Wild Ruj / Rose-bud E904B

Selamlar !
Bugün size şanı şöhreti bol olan Wet n Wild rujlarının birinden bahsedeceğim.



Üzgünüm ama herkes gibi bende paketlemesini hiç beğenmedim. Her seferinde unutup hızlı açıyorum. Ve kapağının içini batıyorum. Çünkü gördüğünüz gibi ruj paketin içine girmiyor. Hep bir kısmı dışarıda. Aslında satın alırken rengini görmek için çok iyi ama kullanırken dezavantaj oluyor maalesef.



Bu siyah paketli rujların hepsi mat. Daha doğrusu mata yakın.
En önemli özellikleri çok pigmentli olup gördüğünüz rengi birebir vermesi.



Bazı özelliklerini puanlamam gerekirse,

Yapısı 8/10, çünkü azıcıkta olsa dudağımı kurutuyor.

Kalıcılık 6/10, çünkü bunun gibi koyu bir renk çoğunlukla kusursuz görünmeli, bir yemek yediğimde hafif çıkmışta olsa tazelemem gerekebiliyor.



Gördüğünüz gibi çokta mat değil, saten bitişli.

Bu Rose bud rengi kesinlikle benim gibi beyaz tenliler için harika.
Dişlerimi sarı göstermedi.
İlk kez okula bu denli koyu ruj sürüp gittiğimde beni rahatsız edecek derecede ben buradayım demedi :)
Sanırım tenime tam oturmuştu ki bu kız nasıl koyu ruj sürmüş böyle diye kimse dudağıma bakmadı bana bakarken :)


Bu markayı ve rujlarını şuan sadece Gratis mağazaların bulabilirsiniz.
Fiyatı: 9-10 tl gibi bir şeydi. (Gerçekten fişleri kayıp :( )

Açıkçası bu fiyata mükemmel bir ruj. Hele ki bir gün gelirde indirime girdiğini görürsek ! Yemede yanında yat. Şimdi standı boşaltan bayanlar o zaman standı eve götürür heralde :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Siz bu rujlardan kullanıyor musunuz?
Memnun musunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum !!!
Hoşçakalın.


6 yorum:

  1. Güle güle kullan renk çok doğal ve güzel.Genel olarak alınmalımı canım sen beğendinmi yani tekrar alırmısın başka renklerini ? ben br bordo renge bakayım diyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir daha alırım ama ben hiç bu kadar göründüğü gibi rengini tam net bi seferde veren ruj kullanmamıştım sanırım :)) ondan bana tuhaf geliyor, think pink rengini diyorum ama o da bana çok pembe geliyor :) eğer tam doğal kanlı canlı dudak rengi gibi bir rengini araştırıp bulabilirsem kaç tonu varsa alırım :)) genel olarak paketinden beğendiğin rengi al derim çünkü cidden mac rujlarla birebir, uğraştırmadan renk veriyor.

      Sil
    2. Mac mi birebir mi tamamım ben ozaman oldum yani :)) bulursun inş.diledğin rengi,ah birde indirim oldumu allahh be !! :D Teşekkürler canım güzel açıklaman için yorumuna eline sağlık :*

      Sil
    3. rica ederimm :)) evet o rengini bi seferde vermesi, yoğunluğu mac'in mat rujlarıyla yarışır, 9 liraya mac'i geçer benim gözümde :) indirim deme hele ki sürmeyeceğim renkleri bile alırım :D inşallah o günleri görelim :)

      Sil
  2. Bu gidişle indirim olmadan da yavaş yavaş standı eve taşıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok kalemleri ve maskaraları iyi değilmiş ama öyle duydum :) ruj ve far standını sökebiliriz bence, ben bile beklemedim indirimi ki indirimde alma konusunda katıyımdır :D

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...