13 Mayıs 2014

Wet n Wild 738 Comfort Zone Palet (Renk görselleri ile)

Selam ! Uzun bir İstanbul tatili ardından döndüm. Annemin yanında onun bebeği rolünde çok mutlu bir şekilde anneler günü indirimini sonuna kadar değerlendirip Çanakkale'ye döndüm.
İstanbul'a gelirken alışveriş konusunda bir çok şey içimi kıpır kıpır ediyordu. Yine kadınlar günü indiriminden beri alışveriş yapmamış, sadece araştırmaya vurmuştum kendimi. Araştırmalar bitti, artık biliyordum ki o indirim deryasına girince kaybolmayacaktım :) Nitekim öyle oldu. Lakin vaktimi zamanımı alan tek şey işte bu comfort zone paletiydi. 3 semtte yaklaşık 10 Gratis'in hiç birinde bulamamıştım. 
Ama bu yazıyı okuyorsanız bulmuşum demektir :) 

Söylemeden edemeyeceğim, bu paleti nasıl bulduğumun komedi hikayesini okumak isteyen bu paragrafı okusun ya da istemeyen hemen alttaki fotoğraflara geçsin :) Ben geçen pazar Çanakkale'ye dönecektim onun sabahı esenler otogara gelip valizimi bıraktık sonra onun yanında ki forum istanbul'a geçtik, amacımız elektronik mağazaları gezmekti. Ama aşağı inen merdivenler Gratisin önünden geçtiği için anneme, ''hadi bir uğrayalım ya, bakarsın dizi dizi comfort zone palet gelmiştir'' dedim. Annemse ''ıııhhh çok zor, bak sen adını numarasını yaz sen oradayken söz ben senin için bakacağım kızım'' dedi. 
''Tamam olsun sen ağır ağır yürü ben bir koşu gidip bakayım'' dedim :) Bir gittim ki ! Kasa kasa Wet n Wild gelmişti ! Dolu ama nasıl dolu. Hemen oradakilere dedim bana bu paleti bulun ! Hemen buldular ve anneme Gratisin içinden koş gel diye işaret ettim, kadında benim adıma sevindi ya :)) İşte böyle, 1 hafta aramamın sonunda ellerimde yavrucak :) 

(fotoğraflara tıklayın büyüsün ve daha net görün)

Önceden Wet n Wild Gratis'e geliyor diyerek bir yazı hazırlamış ve bu markanın farlarının methinden bahsetmiştim. Gerçekten bu farlar Mac farlarla yarışır !

Comfort Zone Paletinin bu kadar tutulmasının sebebi belli... Renk skalası çok başarılı seçilmiş, kusursuz bir gece makyajından aydınlık, sade gündüz makyajına kadar bu paletle her şey yapılabilir. 
Üzerinde ''browbone'' ''eyelid'' gibi şeyler göz makyajında uygulama yapılan yerlerin adları. Paletin arkasında da nereyi kast ettiklerini görsellemişler, örneğin Avon true colour 4lü paletlerinde farlara 1-2-3-4 yazılmış lakin, o sayılar gözün neresine ait olduğu sadece paletin kutusunda var, kutusunu attığınızda acemi biri iseniz ya da onunla sık makyaj yapmayan biriyseniz 1 nerenin 2 nerenin unutabilirsiniz. Bu yüzden bu durum ufacık ayrıntı olsa da benim gözümde bir artıdır. 



Yine paketin arkasında renk kombinleri ve sonucunda nasıl bir görüntü oluşacağı adına isimler verilmiş :)


Yapıları yumuşak, özellikle sedefli farları dikkatli kullanmak gerek bir dokunuşta tam rengini veriyor, hafif hafif başlayıp arttırmak istediğiniz noktaya gelmelisiniz.



Şimdi de bunca farı tek uygulayabildiğim yer koluma bakalım :)

(fotoğrafta far bazı vs. kullanılmamıştır)

Kendi adıma yorumum 'bu renkler müthiş'. Müthiş yani ötesi yok benim için. Ben zaten sedefli renklere hastayım :) Bu palet Allah korusun biterse havada karada yenisi alınır yani. Bence bir bayanın olmazsa olmazı paletlerinin arasına dahi girebilir.
Sağda en sondaki en methedilen renk :) Size şöyle anlatayım, o renk aslında koyu petrol yeşili gibi ama uygulayıp bir kısımını dağıtmaya başladığınızda koyu kahveye dönüşüyor. Keşke her far öyle olsa dedirtti bana !

Kalıcıkları çok iyi. Hiç gün içinde dökülme, birikme yaşamadım. Benim göz kapaklarım kuru ya da yağlı değil, normaldir bu arada :)



Birde içinde böyle dandik bir aplikatörü var :) Wet n Wild zaten biz onları kullanmayalım diye formaliteden yapmış bence çünkü sünger kısmı bile işlevsiz :)


Bu markayı Gratis'lerde şuan rahatlıkla olmasada, ileriki günlerde ya da şanslı bir gününüzde rahatlıkla bulabilirsiniz. Fiyatı 19.5 ya da 20 tl idi. Ne bir aşağı ne bir yukarı :)

Siz bu paleti kullanıyor musunuz? Almayı düşünüyor musunuz? Ve Wet n Wild'dan almak istedikleriniz neler ?

Benden bu kadar, hoşçakalın ! :)




4 yorum:

  1. çok güzel tonları bayıldımm yeşill,bronz.. renk paleti en sevdiklerimden! gratistemi oluyor bu marka ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Yazdığım gibi, gratislerde bulabilirsin

      Sil
  2. Alacağım inşallah renklerin tonu a bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim inşallah kolaylıkla bulabilirsin :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...