20 Mayıs 2014

Wet n Wild 736 Petal Pusher Palet

Herkese merhaba !
Morallerimiz günler geçmesine rağmen iyi değil, yüzlerce can şehit ettik, bir savaş çıkmış kadar tüm halkımız alt üst oldu. Kaybettiğimiz canların yakınlarına sabır ve baş sağlığı diliyorum. Dilerim ki Allah vicdansızların cezasını, acı çeken canı yanan kalplerin önünde göstersin...

Eğer üzüntüm var diye yazı yazmazsam bu üzüntüyle aylarca yazı girmemem gerekir, iç dünyamda olanları bir ben bilirim bu konuda. Bu yüzden artık yazı yazıp bloga odaklanıp azıcık kafa dağıtmak istedim. Yani biraz yazı yazma hobimden faydalanıp zamanın nasıl geçtiğini anlamamak eminim işe yarayacaktır.


Bugün bir önceki yazımda bahsettiğim Wet n Wild 738 Comfort Zone paletten sonra 2. olarak 736 numaralı paleti ele almak istedim. 




(fotoğraflara tıklayıp büyük ve daha net hallerini görebilirsiniz)


Bu palette wet n wild'ın farlardaki başarısını pek yansıttığını söyleyemeyeceğim. Açıkçası diğer paletlere göre bunları daha az pigmentli buldum. Yinede renkleri mor sever insanlar için harika. Neredeyse morun her tonu var çünkü ! :)


Üzerinde ''browbone'' , ''definer'' olarak adlandırdıkları yer gözün farklı renkler kullanılan farklı alanları. Bunu da zaten paketin arkasında belirtmişler. Yeni makyaja başlayan ya da sık makyaj yapmayan insanlar için bu görsellemeyi akıllıca bulduğumu söylemeliyim.




(fotoğrafta far bazı..vs kullanılmamıştır)

İşte renklerde bu şekilde. Gördüğünüz gibi çoğunluk mat ya da az sedefli. Sanırım bu yüzden pigmentleri de üst seviyede değil. 

Benim için en güzel yanı, Wet n Wild her 8li paletinde yaptığı gibi bunda da gündüzden geceye her rengi düşünmüş. Kusursuz bir makyaj için istediğiniz renkler bunlarsa hepsi 4-4lük diyebilirim. 

Kalıcıkları 10/10 diyorum. Benim göz kapaklarım normal, yani ne yağlı ne kuru. Belki de bu yüzden sabah nasıl sürdüysem saatlerce renkleri taze kalabiliyor.




Birde içinde böyle dandik bir aplikatörü var :) Wet n Wild zaten biz onları kullanmayalım diye formaliteden yapmış bence çünkü sünger kısmı bile işlevsiz :)


Uygulama sırasında farların içinde ki ışıltı göz altlarıma dökülebiliyor. Siz de aldığınızda göz altı kapatıcınızı ya da fondöteninizi göz makyajınızdan sonra kullanarak bu sorunu çözebilirsiniz.


Wet n Wild markasını şuan sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Fiyatı: 19.5-20 tl gibi bir şeydi. Fiyatlar dolar kuruna göre artabilir dediler ama kesin bilgi değil. Doların düştüğü görülsevde fiyatlar düşmez, en iyisi siz fiyatlar artmadan bu farlardan edinin derim :)


Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın.



2 yorum:

  1. Merhaba,
    Az önce dikkatimi çekti, ürünün arkasında Made in PRC yazıyor...Yani ÇİN üretimi. Sağlıklı olup olmadığı takıldı aklıma ,siz ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kullanan var ve henüz bir irütasyon alerji duymadım, aslında haklısın ama çinde de hep ucuz sağlıksız oranında ürünler üretilmiyor diye düşünürsek bu da iyilerinden sanırım :))

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...