21 Mayıs 2014

Rimmel London Colour Rush Kalem Ruj (100 Give Me A Cuddle Rengi)

Selamlar. Bugün Watsons'a fırtına gibi gelen bir rujdan bahsedeceğim sizlere.
Rimmel London nedense hayranı olduğum bir marka, yüz makyajımı neredeyse sadece rimmel london ürünleri ile yapıyorum. Açıkçası hem uygun fiyatı hem de şık paketlemesiyle hep beni benden alıyorlar.
Bu seferde kalem ruj zaafımı 12den vurdular. Evet nedense kalem rujlara hastalığım var dünyada kaç tane varsa benim olsun istiyorum ama o kadar bütçe yok :)

Gelelim şeker mi şeker ruj-balm'a,



(fotoğrafların üzerine tıklayarak daha net ve büyük hallerini görebilirsiniz)



Rujda çoğunlukla doğal renkleri severim bu yüzden elim hemen bulduğum en açık renk olan 100 numaraya gitti.
Rengini soğuk bir pembe beklerken, tahminimden daha sıcak tonlu bir pembe çıktığını söyleyebilirim.

Neredeyse bütün kalem rujlarda olduğu gibi bu da alttan çevrilerek açılıyor.



Aslında bu ruj paketinde ''balm'' adıyla geçiyor.
Gerçekten bir balm kadar yumuşak, kaygan ve ıslak bitişli olduğunu söyleyebilirim.

Dediğim gibi bu ruj yumuşacık, bu yüzden kullanmadan önce dudağınızdaki ölü derileri arındırmanızı öneririm, yoksa her bir yanına dolma yapıp dudak kusurlarınızı daha çok belli edebilir.





Farklı ışıklarda fotoğraflarını eklemek istedim, hem parlaklığını hem de rengini tam anlamanız için. 

Birde şöyle bir özelliğini keşfettim, örneğin; sabah bu ruju sürüyorum ve güne başlıyorum, aradan 1-2 saat geçiyor, ruj hala duruyor bir de yemek yiyorum, bastıra bastıra değilde normal şekilde dudaklarımı peçete ile siliyorum ve ruj, kalıcı rujlar gibi dudağımda kalıyor. İyice dudağımı ıslatıp silersem çıkıyor tabi ama zorlamadıkça parlaklığı gitse de kendi rengi dudağa işliyor sanki. 
Hatta arkadaşıma da dedim kalıcı ruj gibi dimi diye, evet yemek yedin hala rengi pembe pembe dedi. 

Bu yüzden renk kalıcığına 10 üzerinden 10 veriyorum. 

Yapısı balm, ancak açıkçası pek nemlendirme sağladığını hissetmedim.


Dediğim gibi bu ürünü sadece Watsons mağazaları Rimmel London standında bulabilirsiniz. Toplam 7 renginden 4 rengi Türkiye'ye gelmiş sanırım. Mağazalarda paketlerini inceleyerek tester'ları olmasada renklerini aşağı yukarı tahmin edebilirsiniz.

Fiyatı: 15-16 tl arasıydı.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın.


2 yorum:

  1. renge bayıldım canım sanada cok yakışmış blogunu yenı kesfettım yazılarını cok sevdım sevgıler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) begenmene cok sevindim

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...