23 Mayıs 2014

Nyx Mega Shine Lip Gloss / Golden pink LG131

Herkese merhaba !

Bugün sizlere Nyx markasının neredeyse ilk ünlü olduğu lip glossları arasında bir renkten bahsedeceğim.




Bakırköy Capacity Douglas mağazasına gittiğimde hemen bu markayı sordum, bazılarınız biliyordur, Nyx Douglas'lardan kalkıyor ancak Boyner'e geldi. Kalktığı mağazalarda da yüzde 50 indirime girdi.
Bende ilk ürünümü deneme şansımı tabi ki indirimde kullandım.



Gördüğünüz gibi çok tatlı bir pembe rengi kendisi. Hiç araştırmadan aldım ama araştırsam da sadece bunu alırmışım dedim doğrusu.


Yapısı harika, kesinlikle hiç ama hiç yapış yapış değil.
Şimdiye dek bir çok gloss'a heves edip bir sürüşte bırakmıştım. Çünkü dudağıma hep ağırlık veriyorlar, varlıklarını kalıp gibi hissediyordum. 
Bunda bir an bile böyle bir his yaşamadım, çokta sürsem az da sürsem bayıldım yapısına.

Kokusu, kimi seviyor kimi sevmiyor. Ben, paketinden koklayınca seviyorum ama dudağıma sürerken sevmeyenler arasına giriyorum :) 
Neden çünkü 90lılar iyi bilir, küçüklüğümüzde yeşil paketli bir şurup vardı sudafed'di adı, tabi şimdi kalmadı hiç :) Hani yeşil üzerine sarı renkte ismi yazardı. Şurubun rengi kırmızıydı. Vişnemsi keskin bir kokusu vardı. İşte bu gloss birebir aynı şurup kokuyor. Yakın arkadaşımda ablamda koklar koklamaz şurup dedi :)

Bende dudağıma sürerken o şurubu içtiğim an gibi oluyorum bir an sevmiyorum ama hemen geçiyor :)


Aplikatörünü çok başarılı buldum. Kendinden bir 35 derece kadar eğimi var. Ve bu sürümü çok ama çok kolaylaştırıyor. 
Ucu sünger mi kumaş mı denir bilemedim bunu, fotoğrafta anlaşılıyor. İstediğim kadar ürün alma konusunda yeterli buldum. Örneğin Rimmel London Apocalips gloss kadar bol gelmiyor, zaten onun ucundan pek memnun kalmamıştım. Bunda tam kararında.



İçinde simler var diyebilirim. Ama onlar dudakta hiç hissedilmiyor. Örneğin; Loreal'in kalem rujlarındaki sim gibi dudaklara batmıyor ya da gözle görünce bariz sim var diye sırıtmıyor.



Gün ışığında aynı elime uyguladığım gibi, yapay ışıkta ise böyle çok açık bir pembe şeklinde gözüküyor. 

Kalıcıkları standart glosslar kadar bir şeyler yiyip içtiğinizde kalmıyor.

Şuan bazı Boyner'lerde bulabilir ve 25 tl'ye satın alabilirsiniz. 
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Hoşçakalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...