13 Şubat 2014

Sevgililer Günü Makyajı 2014 (Tüm Aşamalarıyla) / Valentine's Day Make-up

Merhabalar, bugün ayrıntılı bir makyaj yazısıyla karşınızdayım. Yarın sevgililer günü, en iddialısından, en iddiasızına kadar bir çok makyaj örneği görmüşsünüzdür belki, bir de benimkini inceleyin ve yorumlarınızı yapın bakalım :)
Umarım beğenirsiniz.



Öncelikle sevdiceğinizle belki de bütün gün yanyana olacağınızdan dolayı yüzünüzün yakından da pürüzsüz gözükmesi gerektiğini düşünüyorum ve son zamanlarda favorim olan bu gözenek görünümü kapatıcı bazı önererek kendime de uyguluyorum :)



Benim gözenek görünümüm daha çok burun çevremde ve uyguladığım yerde orası.





Ardından Rimmel London Match Perfection fondötenini 2 sıkımlık halde tüm yüzüme bir fırça yardımı ile sürüyorum.




Favori kapatıcılarımdan biri olan Rival de Loop Young kalem formda olanın 03 numarasını alıyorum.


Göz altlarıma ve kapatmak istediğim kusurlarıma ufak ufak uyguluyorum.


Real Techniques Starter Set'ten çıkan Deluxe Crease fırça ile kapatıcıyı dağıtıyorum. 




Kaşlarımı doldurmada aylardır Nyc Kaş Kalemi dışında tek favorim budur. Essence kaş kiti kesinlikle mükemmel diyebilirim.



Ardından The Balm'dan Balm Jovi paletini alıyorum.



Bu pembe alt tonlu aslında hafif ışıltılı bir pudra rengini tüm göz kapağıma uyguluyorum.




H&M'den aldığım, aldığım günden beri aşk yaşadığım, adını mini naked3 koyduğum paletimi alıyorum.


En koyu rengini göz kapağımın katlanma çizgisine uyguluyorum.


Uygularken yine H&M'den olan bu ucu sivrilen fırçamı kullanıyorum. Katlanma çizgisine boylu boyunca uyguladım ama buraya fotoğraf eklemedim çünkü benim göz yapım tuhaf, gözümü kapatıp fotoğrafladığımda o katlanma çizgim aşağı geliyo azıcık :) Bu da dağıtmadan tuhaf görünüyor bu yüzden yanlış bir izlenim olmasın diye eklemiyorum :)


Ardından bu açık şeker pembesi rengi alıyorum ve katlanma çizgimdeki koyu rengi yumuşatarak dağıtıyorum.




Aşık olduğum bu Maybelline krem farlarından Pink Gold rengini bugüne özel biçilmiş kaftan olarak görüyorum açıkçası.



Krem farı parmağımla alıp fotoğrafta solda kalan göz kapağımın tam ortasına uyguluyorum, parmağımda kalanı göz pınarıma doğru yayıyorum. Bu gözlerimi daha büyük gösterecek.




Ardından bulana alın diye tavsiyeler yağdırdığım H&M Liquid Eyelinerımı uyguluyorum ve ince bir eyeliner çiziyorum.





İnce bir fırça ile beyaz gibi görünen ama aslında soğuk bir pembe olan rengi göz pınarlarıma uyguluyorum ve devamı olarak alt kirpik dibimin göz pınarıma yakın olan kısmını da boyuyorum.



Ardından rengini sevdiğim kaş farı olsa da en nihayetinde far olan bu rengi alt kirpik dibimin göz pınarıma uzak olan kısmına sürüyorum.



Sonucu alt kirpiklerimde görebilirsiniz.




Ardından Loreal False Lash Wings rimelimi 2 kat uyguluyorum.



Stay Matte pudramı tüm yüzüme uyguluyorum böylece birazcık göz altıma far döküldüyse onlarda yok oluyor.




Ardından The Balm, Mary Lou Manizer Aydınlatıcımı yukarıda gösterdiğim bölgelere uyguluyorum.



Ardındannn :) Flormar Bronzing Powder adlı pudrayı yukarıda gördüğünüz yüzümde geri planda gölgeli gözükmesini istediğim yerlere uyguluyorum.




Oriflame Drop Rujumla Makyajımı Tamamlıyorum.




O gün için dilerseniz tabi ki benim yaptığım gibi uydurmasyondan olmayan romantik bir örgü yapın saçınızı :)






Ya da saçlarınızı doğalına salın ve Medcezir'de ki Mira gibi bir yana savurun :))
Ne de olsa artık doğallık moda, eminim sevdiceğinizde bu doğallığınızdan hoşlanacaktır sevmezse boşverin onu zaten :p

Unutmayın bende bugünü bazılarınız gibi yalnız geçiricem. Bunu dert edecek hiç bir sebebimde yok, her zaman hayırlısını istemiyor muyuz hayattan, e şimdide biri yoksa demek ki hayırlısı böyle :)

Siz bunu düşünün ve mutlu olun :)

Sevgilisi olanlara ise ömür boyu mutluluk dilerim elbette :)

Bir 14 şubat makyajı da böyleydi umarım hoşunuza gitmiştir :)
Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum gerçekten, lütfen ufacıkta olsa bir şeyler yazın :)

Kendinize iyi bakın, hoşçakalınn :)





4 yorum:

  1. Çok cici olmuş pembiş pembiş ::) Bnde bir sevgililer günü makyajı yaptım göz atmak istersen beklerim :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm derhal hemen şimdi bakıyorum :)))

      Sil
  2. Eyelinerın muhteşem! Makyajını gerçekten çok beğendim, çok başarılı...

    Bu arada yeni Bloggerım, blogumu ziyaret edersen çok memnun olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederimmm :) yeni blogger hayatın hayırlı olsun blogunu ziyaret edicem, çok başarılı olmanı dilerim :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...