2 Kasım 2013

Bütün Ayrıntılı Aşamalarıyla Günlük Makyaj / Makyajım

Selamlar canlar. Bu postu yazıp yazmamak arasında çok kaldım çünkü ilk fotoğraftan son fotoğrafa doğru baya bir değişim yaşadım denebilir. Şu sebeple ki sanmayın makyajla evrim geçiriyorum, hayır. Sadece makyajı fotoğraflamaya, uyanıp yüzümü yıkayıp kremlerimi hemen sürdükten sonra başladım yani yüzüm hala şişti. Okula gitmeme vakit vardı bu yüzden fotoğraflayabileceğimi düşündüm. Yinede yayınlamada karar kıldım. En azından başında bu açıklamayı yapayımda bu suratın hali ne nasıl şiş böyle demeyin :))))

Çok fotoğraflı bir yazı olacak her bir aşamasını göreceksiniz. Hatta söyleyeyim taaaam 23 fotoğraf olacakkk. Bu yüzden bu emeğin karşılığında yorumlarınızı beklerim :)


Bu benim makyajsız yüzüm. Aşama aşama alttaki fotoğraflarda şişliğin indiğini hemen anlayacaksınız :)





Önce hem sivilcelerime hem kapatmak istediğim alanlara hem de gözlerimdeki koyuluğa bunu uyguluyorum. Yüz makyajında vazgeçmeden kullandığın tek şey ne derlerse cevap olarak bunu veririm o kadar diyorum.





Görüntüm böyle bir hal alıyor. Top sakallı Aylin :)





Ardından mat görüntüsüne hayran kaldığım Maybelline fondötenimi uyguluyorum tüm yüzüme. Benim için mat bitişi ve kapatıcılığı harika. Fazla ayrıntı vermeden ileride yazısını yazacağımı belirtip fondötenin yüzüme uygulanmış haline geçiyorum.





Böyle çok soft bir ten oluşuyor bitiminde.





Gün içinde oluşacak parlamalar için artık dibini gördüğüm Rimmel London Stay Matte pudramı kullanıyorum. Yeni paketi makyaj kutumda beni bekliyor. Yani kendisini herkes gibi bende çok seviyorum.





Bu da pudra uygulanmış hali :)





Ardından bayram indiriminde sevinç nidalarıyla aldığım bu Maybelline 02 numaralı krem allığımı alıyorum ve parmaklarımla yanağıma uyguluyorum. Kendisi çok başarılı ve çok amaçlı ileride bunun da yazısı burada olacaaak :))





Allığın sonucu böyle oluyor.





Kaşlarımı doldurma kısmına gelelim. Burada Essence markasının eyebrow setini kullanıyorum. Artık Gratislerde satışta değil ama Rossmann'lar da bulabilirsiniz. Solda koyu kahve kısmı bana uymuyor ama ablama süper oluyor bu yüzden İstanbul'dan ayrılmadan önce o kısmı söküp ona bıraktım. Fotoğrafta gördüğünüz açık kahve rengi.





Doldurulmuş kaşımla boş olan kaşım arasındaki farkı böyle görebilirsiniz bence sonuç mükemmel.





Ve göz makyajıma geçiyorum. Yine Essence'ten i love stage far bazı bu işte ustalığını sergiliyor. Tüm göz kapağıma bunu uyguluyorum. Yakında yazısı burada olacak :) Yani anlayın daha size sunacağım ne çok şey var :)





Geçen Gözde Demir hanımında çekilişimden kazandığı paletten kullanıyorum. Onunki de kenarda kargolanmayı bekliyor :)





Önce tüm göz kapağıma bu Adagio rengini uyguluyorum.




Ardından göz kapağımın dış kenarlarına bu sarı rengi baskın olan altın tonunu kullanıyorum.




Ve göz kapağımın katlanma çizgisine bu Blink 1982 adlı rengi uyguluyorum.

Ve karıştırma fırçasıyla katlanma çizgimi tamamen yumuşatıyorum.





Sonuç bu kadar sade. Çünkü günlük ağır tonlar kullanmayı hiç sevmiyorum. Sütlü kahve, pembe tonları tam benlik.





Ve fotoğraflamayı unuttuğum artık serçe parmağımdan küçük kalan Sephora siyah göz kalemimi üst göz kapağıma kuyruksuz eyeliner gibi ve alt göz kapağıma yarım biçimde uyguluyorum.





Geçelim rimelimize. Tabi ki bu aralar favorim olan ve yazısını da yazdığım Maybelline rimeli kullanıyorum.





Sonuç aceleyle sürdüğüm halde bu şekilde.





Ardından Rimmel London'dan olan bu harika keçe uçlu ruju sürüyorum. Yakında en hızlı şekilde bunun yazısı gelecek telaş yok :)





Unutmadan bayılaraaaakkk kullandığım The Balm'dan olma Mary lou'dan doğma aydınlatıcımı, kaş altına, elmacık kemikleri üstüne, burnumun yukarıdan aşağı doğru ortasına ve üst dudağımın üstüne uyguluyorum.




Vee makyajımın sonucu tamda böyle :) Yüz şişliğim inmiş uyanık sağlıklı ve aydınlık :)


Lütfen yorumlarınızı bana iletin. Ben böyle mutlu oluyorum ve daha çok yazı yazmaya heves buluyorum :)
Umarım beğenmişsinizdir. 

Güzel günler dilerim :)

27 yorum:

  1. makyajınız çok güzel olmuş rimmel in keçe uçlu rujunun rengine bayıldım, en kısa zamanda bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederrimmm :)) çok tatlı bir pembesi var beğenirsin umarım :)

      Sil
  2. Gercekten cok guzel olmus ve cok emek vermişsin belli:) Nasıl cektin bu kadar fotografı helal olsun :) Yenilerni bekliyoruz makyaj postlarının...Bu arada çekilişime katılırsan sevinirim canım..
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekilişmi hemen geliyorum :) beğenmene çok sevindim, erkenden uyanınca çektim tek tek fotoğraflarını, napıcaksın insan blog yazmayı sevince böyle oluyo sende tahmin edersin bence :))

      Sil
  3. Gerçekten sana bu makyaj çok yakışmış :)) Göz bazı olarak i love stage seçmen ayrı bir güzel :D

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ve doğal bir makyaj olmuş canım

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim yalnız, çok doğal durmuş ve sana çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim :) siz beğendikçe, özel günler içinde makyajlar yapacağım :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. o senin güzel bakan gözlerin teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Çok güzel oldu makyajın :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş doğal ve kusursuz :'))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorum böyle çok mutlu oldum teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Öncelikle makyajınızın size çok yakıştığını söylemeliyim.Ama ufak bir uyarım olacak size.Garnier pure active sivilce karşıtı kapatıcıyı göz altlarınıza uygulamayın.Göz çevresindeki deri çok hassas ve nemsiz bir bölge olduğu için , sivilce karşıtı ürünlerde de amaç kurutmal olduğundan göz altlarınıza ileriki zamanlarda zamanlarda zarar verebilir.Umarım uyarımı yanlış anlamazsınız..
    Sevgiyle kalın ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısınız ama 1 yılı geçti ben kullanalı bir şey olmadı çok şükür ama buda hiç aklıma gelmemişti. Çoook eskiden bir kaç kez çocukluk dönemimden kaynaklı kalitesiz makyaj ürünü kullanmamdan sebep tam sağ gözümün altında minicik yağ bezesi oluştu, bunu kullandıktan sonra tüm göz için olumsuzluk olabilir ama bi ona iyi geldi ve çok küçülttü diyebilirim. Zaten şimdi kafeinli olana geçmek üzereyim ki oda göz çevresine özel çünkü bu şişe bitti sayılır :) Geç oldu ama aslında çok mantıklı olan bir şeyi şimdi fark ettim sayenizde bir daha alırsam kesinlikle uzun vadede zarar görmemek için dikkat edicem teşekkür ederim :))

      Sil
  11. Çok beğendim makyajını. :) Mary Lou henüz edinmediğim ama merakta olduğum bir ürün.. Bu arada çekilişime beklerim :) http://sargitaderki.blogspot.com :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemeni tavsiye ederimm :) teşekkür ederim bakıcam hemen çekilişine :)

      Sil
  12. çek beğendim postunu da makyajını da :) emeğine sağlık. o ilk garbier kapatıcı fotosundaki tırnaklarına bayıldım ben. takma mı kendin mi yapıyorsun? bir türli baş parmağıma şekil veremedim de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ne kadar farklı ne kadar güzel bir yorum :) Takma tırnak hiç kullanmıyorum. Küçüklüğümden beri tırnağım böyle. Sadece uzadıkça manikürüm sırasında yanlarından kesiyorum. Dümdüz uzamasını sağlıyorum yani. Törpü yapmak daha mantıklı ama ben törpüye ve uzayan tırnağı tamamen kesmeye karşı aşırı huyluyum içim fena oluyo :))

      Sil
    2. valla pek güzel tırnakların :)) maşallah :)

      Sil
  13. Merhaba,
    Benim bir sorum olucakti yuzunuzun bir tarafi sismis ayni problem bende de mevcut yaklasik 2 haftadan beri. Sizin ne zaman nasil gecti? Neden kaynaklandigini biliyormusunuz?
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Aslinda makyajsiz halim ve yazıda bahsettigim gibi uyanali 10 dk olmuş halim. Tek tarafı şiş gibi durmasida gözlerimdeki belirgin asimetrikligin gosterdigi sekil sanırım. Ama sizin gördüğünüzde doğru olabilir. Benimki uyku halinde şişen uyaninca gecen cinsten sebebinin neyden kaynaklandigini bilmiyorum. Siz yinede bazi hastaliklar gibi anlamsiz gelsede bir doktora başvurun

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...